مردم و انتخاب مرد میدان رو به رو

کد خبر: 655959

یکی از دغدغه‌های مردم در ایام انتخابات، شناسایی و رسیدن به نامزدی است که درک درستی از خواسته‌های آنها داشته باشد و برای تحقق این خواسته‌ها، بهترین راهکار را ارائه کند. از میان نامزدهایی که در این دوره از رقابت‌های ریاست جمهوری به میدان آمده‌اند و براساس برآوردهای اولیه می‌توان آنها را مورد تأیید شورای نگهبان دانست، برخی دارای کارنامه‌ای مشخص و موفق در کار اجرایی هستند و برخی دیگر متاسفانه با وجود اعتماد عمومی، کارنامه‌ای بسیار ضعیف در خدمت به مردم و حل معضلات کشور دارند که قطعاً افکار عمومی دیگر به آنها اعتماد نخواهد کرد.

روزنامه صبح نو: یکی از دغدغه‌های مردم در ایام انتخابات، شناسایی و رسیدن به نامزدی است که درک درستی از خواسته‌های آنها داشته باشد و برای تحقق این خواسته‌ها، بهترین راهکار را ارائه کند. از میان نامزدهایی که در این دوره از رقابت‌های ریاست جمهوری به میدان آمده‌اند و براساس برآوردهای اولیه می‌توان آنها را مورد تأیید شورای نگهبان دانست، برخی دارای کارنامه‌ای مشخص و موفق در کار اجرایی هستند و برخی دیگر متاسفانه با وجود اعتماد عمومی، کارنامه‌ای بسیار ضعیف در خدمت به مردم و حل معضلات کشور دارند که قطعاً افکار عمومی دیگر به آنها اعتماد نخواهد کرد.
در میان نامزدهایی که دارای سابقه اجرایی هستند نیز وجود تجربه‌های کلان مدیریت کشور و توانایی لازم برای برعهده گرفتن مسوولیت اداره کشور،حائز اهمیت است. به ویژه در شرایطی که کشور چند سالی گرفتار بی عملی و ناکارآمدی‌های مفرط بوده و دولت مستقر تلاشش این بوده که کشور را به شیوه گفتار درمانی اداره کند و نتیجه انباشت توقع‌های ملی برای چاره سازی، مطالبات بر زمین مانده آنهاست.

نکته مهم در این روند، توجه ویژه به شعار تعیین شده سال یعنی «اقتصاد مقاومتی؛تولید داخلی و اشتغال» است که خواست محوری افکار عمومی نیز هست و نامزدی پیشرو خواهد بود که برای تحول اقتصاد کشور برنامه مدون و عملیاتی دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها