برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلیمانی

کد خبر: 596979

امام‌جمعه جهرم از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر جهرم با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: با ظهور امام عصر دنیا پر از عدل و داد می‌شود که ما شیعیان باید زمینه‌ساز آن باشیم.
خطیب جمعه جهرم به بزرگداشت شهدای مدافع حرم در جهرم اشاره کرد و گفت: این آیین به همت تیپ 33 المهدی(عج) جهرم همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس برگزار می‌شود.
وی به رشادت‌های رزمندگان جهرمی در عرصه‌های مختلف کشور به‌ویژه پاسداری از حریم ولایت اشاره کرد و گفت: دلاورمردی‌های تیپ المهدی(عج) باید برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.
امام‌جمعه جهرم با اشاره به تمدید تحریم‌ها توسط کنگره آمریکا تأکید کرد: چنانچه اوباما به قول خود مبنی بر وتو کردن این طرح اقدام نکند، باز آمریکا است که ضرر می‌کند.
وی ادامه داد: آنچه در جریان تمدید تحریم‌ها رخ می‌دهد پاسخ صریح و دندان‌شکن ملت ایران است که آمریکا را بر سر جای خود می‌نشاند.
امام‌جمعه جهرم همچنین با گرامیداشت ماه ربیع‌الاول، به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در هفته آینده اشاره کرد و نسبت به ادای احترام به ساحت این امام همام تأکید کرد.
وی همچنین با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) و زمینه‌سازی رشد جامعه شیعی برای ظهور آن حضرت گفت: چنانچه در شکل کارهای سیاسی به مسأله وکالت و ولایت در امور حسبی توجه شده بود شاید نسبت به مدل‌های امروزی بهتر پیش رفته بودیم.
دژکام با تأکید بر ایجاد دولت‌ آرمانی و به‌دوراز الگوگیری از شیوه غرب، این امر را در سایه تقویت راه و مسیر اهل‌بیت (ع) شدنی دانست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها