احتمال لغو ويزای سفر اربعين از سال آينده

کد خبر: 593407

فرمانده مرزباني ناجا با اعلام اينكه به دليل حجم جمعيت و جداسازي افراد فاقد ويزا كنترل در مرزها كار سختي است، گفت: احتمال لغو ويزاي سفر اربعين وجود دارد.

روزنامه آرمان: فرمانده مرزباني ناجا با اعلام اينكه به دليل حجم جمعيت و جداسازي افراد فاقد ويزا كنترل در مرزها كار سختي است، گفت: احتمال لغو ويزاي سفر اربعين وجود دارد.
سردار قاسم‌رضايي افزود: كنترل اين حجم جمعيت و جداسازي افراد فاقد مدارك قانوني از جمله ويزا و گذرنامه كار سختي است كه توان زيادي از پليس و مرزباني مي‌گيرد. وي تاكيد كرد: در صورت تكرار چنين شرايطي ما ديگر قادر به كنترل حجم انبوه زائران با اين امكانات نيستيم.
سردار رضايي با اشاره به اينكه اگر مساله رواديد درست مديريت نشود، خطرناك و خسارت‌زا است، افزود: ازدحام جمعيت امروز مديريت شد ولي براي سال‌هاي بعد بايد دولتمردان مساله رواديد را به عنوان گره اصلي تسهيل در تردد زائران به ويژه در ايام اربعين حل كنند.
فرمانده مرزباني ناجا با اعلام اينكه خوشبختانه اربعين امسال يكي از امن‌ترين مراسم پياده روي اربعين در طول سال‌هاي گذشته اعلام شده است، اضافه کرد: سرعت عمل و كنترل رواديد در سمت عراق و ايران اكنون تقويت شده و با سرعت بيشتري انجام مي‌شود. ضمن اينكه در طرف عراق هم اتوبوس‌هاي بيشتري براي انتقال زائران به سمت كوت و نجف فراهم شده است.
وي با اعلام اينكه نيروي انتظامي و پليس مرزباني و يگان ويژه تمام توان خود را براي هر چه باشكوه‌تر برگزار كردن مراسم اربعين امسال به كار بستند، گفت: از مردم كه با كمال نظم همراه پليس بودند كمال تشكر را داريم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها