مسئولان پاسخ عملی به اقدام آمریکا بدهند

کد خبر: 517244

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: تنها با حرف زدن و محکوم کردن اموال ملت ایران برنمی‌گردد و توقع داریم شخص آقای رئیس‌جمهور و مسئولان دستگاه دیپلماسی با این غارتگری برخورد متناسب، قاطع و عملی انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم: صدیقه شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، با اشاره به اقدام آمریکا در برداشت 2میلیارد دلار از دارایی‌های ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان مسئله بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را تبیین فرمودند و امروز مشاهده می‌کنیم این دزدی بین‌المللی، بیشتر از همیشه خوی استکباری آن‌ها را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند نباید به این دولت مستکبر اعتماد کرد.
وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسئولان دستگاه دیپلماسی پاسخ عملی به اقدام آمریکا بدهند، تصریح کرد: تنها با حرف زدن و محکوم کردن اموال ملت ایران برنمی‌گردد و توقع داریم شخص آقای رئیس‌جمهور و مسئولان دستگاه دیپلماسی با این غارتگری برخورد متناسب، قاطع و عملی انجام دهند.
شاکری تاکید کرد: متاسفانه در فضای پسابرجام مسئولین ما با خوشبینی از کنار نقض‌های مکرر برجام گذشتند و امروز چنین غارتگری بی‌شرمانه‌ای اتفاق افتاد اما از این لحظه به بعد هیچگونه غفلتی پذیرفته نیست.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در پایان اظهار داشت: بدعهدی آمریکایی‌ها نشان داد باید به جای دلخوش کردن به وعده‌های توخالی آمریکا و غرب، اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کنیم چرا که تنها راه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه، تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها