تمام مایحتاج راهیان نور در خوزستان تامین می شود

کد خبر: 503433

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان خوزستان گفت: در چند سال اخیر استانهای سراسر کشور تمامی مایحتاج خود را از استان خوزستان تامین می کنند.

خبرگزاری مهر: نادر محمد میسی اظهر کرد: اردوهای راهیان نور در چند سال اخیر هم در کیفیت و هم در کمیت رشد خوبی را داشته اند و این امر بی شک حاصل برنامه ریزی مناسب و دقیق است.
وی افزود: خوشبختانه در مدت اخیر همه اقشار در کاروان های راهیان نور حضور موثری داشته اند و از برکات این سفر معنوی نهایت استفاده را برده اند ولی بیشترین تاثیر این اردوها بر دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستد، بوده است. به عبارتی دیدگاه و منش دانش آموزان در قبل از ورود و بعد از خروج از مناطق عملیاتی به کلی دگرگون شده است و آنها به خوبی با جان فشانی رزمندگان اسلام برای دفاع از خاک کشور آشنا شده اند.
محمد میسی ادامه داد: در خصوص دانشجویان نیز آنها آن چیزهایی که راجع به دفاع مقدس شنیده‌اند با آن چیزهایی که در این سرزمین نورانی از نزدیک مشاهده کرده‌اند باعث شده هم به حال و هوای دفاع مقدس نزدیک شوند و هم وقایع جنگ را به خوبی درک کنند و دلنوشته‌های این زائران مناطق عملیاتی نشان داده که این اردوها بازخورد خوبی داشته و تاثیر زیادی در آنها ایجاد کرده است.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج) تصریح کرد: با توجه به اینکه خوزستان از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین میزبان راهیان نور سراسر کشور است و ماموریت اصلی ما میزبانی از زائرین مناطق عملیاتی و مرتفع کردن مشکلات احتمالی است بیشتر در بحث میزبانی فعالیت می کنیم و اعزام راهیان نور رخود را به روزهای دیگر موکول می کنیم.
محمد میسی عنوان کرد: ۳۰ درصد خادمین اعزامی سراسر کشور در یادمان‌ها نیز از اهالی خوزستان هستند ضمن اینکه خادمی یادمان شلمچه نیز در دست خود استان خوزستان است.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج) بیان کرد: سالهای گذشته برخی استان‌ها خرید مایحتاج خود را از خود استان سکونت خود انجام می‌دادند و با خودشان می‌آوردند اما چند سالی است که پیرو ابلاغ قرارگاه مرکزی و پیگیری که توسط این استان صورت گرفته، استان‌ها، تمامی خرید مایحتاج خود برای زائران راهیان نور را از استان میزبان و شهرستانی که اسکانشان آنجاست انجام می‌دهند.
محمد میسی بیان کرد: همین اقدام باعث شده یک رونق اقتصادی در استان به وجود بیاید و همین بازارچه‌هایی که در یادمان‌ها، زیارتگاه‌ها و مناطق روستایی و حاشیه‌ای برپاشده و در اختیار خود اهالی مناطق قرار گرفته است موجب پیشرفت اقتصادی این مناطق و رضایت مندی مردم استان و خوشبینی آنها نسبت به راهیان نور و ورود کاروان راهیان نور شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها