ائتلاف خبرگان کارآمد اعلام موجودیت کرد

کد خبر: 476052

ائتلاف «خبرگان کارآمد»پس از یافتن ثبت نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با صدور اطلاعیه‌ای که به امضای دبیر این ستاد رسیده است، اعلام موجودیت کرد.

ائتلاف «خبرگان کارآمد»پس از یافتن ثبت نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با صدور اطلاعیه‌ای که به امضای دبیر این ستاد رسیده است، اعلام موجودیت کرد.
متن اطلاعیه این ائتلاف به شرح زیر است:
بسمه تعالی
در آستانه انتخابات مهم و حساس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، با توجه به جایگاه رفیع و بی بدیل رهبری نظام، مجلس خبرگان نیز از اهمیت خاصی در ساختار جمهوری اسلامی برخوردار است که به نیابت از مردم جنبه مقبولیت نظام را تامین می کند.
ائتلاف "خبرگان کارآمد" با پایان ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان، ضمن ارج نهادن بر حضور مبارک علما و فضلای بزرگوار حوزه‌های علمیه در این عرصه، هدف از شکل‌گیری ائتلاف را تقویت حضور چهره‌های نواندیش، بانشاط و فقهای جوان و صاحب نظر در مجلس خبرگان رهبری می‌داند که علاوه بر آگاهی‌های اجتهادی و تخصصی در فقه، با سایر علوم مرتبط با وظایف و رسالت‌های این مجلس و کارکردهای نهاد رهبری آشنا باشند.
حضور اینگونه چهره ها در کنار بهره‌مندی از سرمایه بزرگان انقلاب و حوزه‌های علمیه در مجلس خبرگان رهبری، بی‌تردید بر کارآیی، مقبولیت و ارتباط مستمر این مجلس با مردم خواهد افزود که به تحقق فرموده امام راحل "خبرگان، تقویت رهبری است" می‌انجامد.
ائتلاف خبرگان کارآمد، گرچه فهرست انتخاباتی اعضای خود را پس از اعلام رسمی نامزدهای انتخاباتی منتشر خواهد کرد، اما تلاش دارد در این فرصت با تبیین شاخص‌ها و مفاهیم محوری خود، ضمن معرفی عناصر اصلی این گفتمان، فراتر از کسب رأی به پویایی و نشاط فضای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و بر تعمیق و توسعه مشارکت عمومی بیفزاید.
بر این اساس در آینده نزدیک ائتلاف به معرفی شاخص‌ها و معیارهای فکری و گفتمانی خود از طریق رسانه‌های گروهی اقدام خواهد نمود.
دبیر ستاد ائتلاف "خبرگان کارآمد"
علی دورانی
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها