بازدید وزیر دفاع سوریه از مناطق قنیطره

کد خبر: 431504

به دستور رئیس جمهور سوریه معاون فرماندهی کل نیروهای ارتش سوریه از نیروها و مواضع رزمندگان ارتش سوریه در منطقه قنیطره بازدید کرد.

تسنیم: به دستور رئیس جمهور سوریه معاون فرماندهی کل نیروهای ارتش سوریه از نیروها و مواضع رزمندگان ارتش سوریه در منطقه قنیطره بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به دستور بشار اسد رئیس جمهور سوریه، سرلشگر فهد جاسم الفریج معاون فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح و وزیر دفاع این کشور به همراه افسران عالی رتبه از نیروهای مستقر در حومه قنیطره در مرز با سرزمین‌های اشغالی بازدید میدانی به عمل آورد.

فرماندهان ارتش سوریه ضمن بازدید از تشکیلات نظامی مستقر در این میدان و دیدار با افسران و نظامیان ارتش، مراتب تبریک و تهنیت بشار اسد رئیس‌جمهور و فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح را به مناسبت حلول عید سعید فطر را به آنان منعکس کردند.

فهد جاسم الفریج در این بازدید همچنین مراتب تقدیر و تمجید بشار اسد را به نیروهای حاضر در این منطقه منعکس کرد و خطاب به آنان چنین گفت: شما با ایستادگی و مقاومتتان در این منطقه تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی و همپیمانانش را نقش بر آب کردید.

وی خطاب به نیروهای ارتش سوریه مستقر در منطقه القنیطره گفت: شما با پایمردی و ایستادگی خود و جانفشانی‌های قهرمانانه خود صحنه‌های بسیار نادری از جوانمردی و شجاعت را خلق کردید و باعث مباهات ما شدید، و این رشادت‌ها و دلیرمردی‌‌هایتان را دشمنان پیش از دوستان به آن گواه می‌دهند.

سرلشگر فهد جاسم الفریج در ادامه افزود: لازم است در عید امسال یادی از شهدای رزمنده کنیم، آنانی که با خون و نثار جانشان کاری کردند تا میهن ما با عزت و سربلندی باقی بماند.

معاون فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از آخرین تدابیر به عمل آماده برای افزایش سطح آماده باش نیروهای ارتش سوریه در منطقه مطلع شد، و راهنمایی‌های لازم را برای استمرار هوشیاری آنان برای مقابله با گروه‌های تروریستی برای آن‌ها بازگو کرد.

همچنین سرلشگر فهد جاسم الفریج از یکی از بیمارستان‌های نظامی مستقر در این منطقه بازدید به عمل آورد، و با زخمیان ارتش سوریه و نیروهای مسلح سوریه که برای درمان در این بیمارستان بستری هستند دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار از رشادت نظامیان ارتش سوریه در مقابله با گروه‌های تروریست و همچنین از خدمات و زحمات کادر پزشکی و پیراپزشکی حاضر در این منطقه و فعال در این بیمارستان نظامی تقدیر و تمجید کرد.

نیروهای ارتش و مسلح سوریه حاضر در این منطقه نیز تاکید کردند که در دفاع از سرزمین سوریه همواره به عنوان سربازان وفادار به نظام و میهن سوریه بر عهد و سوگند خود ثابت قدم هستند و تا پاکسازی کامل سوریه از لوث تروریست‌ها از ایستادگی و جانفشانی دست بر نمی‌دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها