ارتش سوریه داعش را از«حسکه»بیرون کرد

کد خبر: 422431

ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای دفاع ملی موفق شد مناطقی از شهر حسکه و اطراف آن را که تحت اشغال نیروهای تروریستی داعش بود، بازپس بگیرند.

فارس:نیروهای ارتش سوریه به کمک نیروهای دفاع ملی توانستند بعد از دفع حملات سنگین و همه جانبه عناصر تروریستی داعش بر «زندان الاحداث»، روستای «الوطواطیه»، نیروگاه برق، مزرعه «الجمو» و مزرعه «السعد» در حومه جنوبی شهر حسکه سیطره پیدا کنند.

خبرنگار ما در سوریه در ادامه گزارش داد که همچنین نیروهای سوری موفق شدند با حملات همه جانبه، نیروهای تروریستی داعش را مجبور به عقب نشینی کنند.

طبق اطلاعات بدست آمده، نیروهای تروریستی داعش بعد از متحمل شدن تلفات سنگین، 4 کیلومتر از شهر حسکه دور شدند. درگیری شدید بین نیروهای سوری با نیروهای تروریستی داعش در روستاهای «باب الخیر و الداوودیة» در حومه جنوبی شهر حسکه گزارش شده است.

در همین ارتباط، شبکه خبری بی‌بی‌سی گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه عناصر تروریستی داعش را از شهر الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه بیرون کردند.

منابع خبری در گزارش‎های دو روز گذشته خود درباره حسکه خبر داده بودند که عناصر داعش پس از انجام حملات انتحاری در مراکز ایست و بازرسی خود را به نزدیکی شهر حسکه رسانده بودند.

شهر مرزی حسکه از آن جهت برای عناصر تروریستی داعش حائز اهمیت است که سیطره بر آن باعث می شود تا ارتباط بین مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی در عراق با دیگر مناطق تحت اشغال آن برقرار شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها