ابلاغ برنامه اصلاحات اداری به دستگاه‌ها

کد خبر: 394674

برنامه جامع اصلاحات اداری در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت: هیئت وزیران در جلسه 14/10/1393 به پیشنهاد سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و در اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد: همه دستگاه های اجرایی نسبت به تهیه برنامه عملیاتی اصلاحات اداری خود ظرق سه ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه در چارچوب برنامه‌های پیوست که تایید شده به مهر دفتر هیئت دولت است اقدام و پس از تایید سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور اجرا نمایند.

همچنین سهم هر یک از دستگاه‌های اجرایی در سقف درصدهای پیش‌بینی شده در احکام برنامه‌های یاد شده براساس تفاهم‌نامه بین دستگاه مربوط و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تعیین می‌شود.

این مصوبه در تاریخ 28/10 1393 از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ شده است.

«مهندسی نقش و ساختار دولت»، «توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری»، «خدمات عمومی در فضای رقابتی»، «مدیریت سرمایه انسانی»، «فناوری‌های مدیریتی»، «توسعه فرهنگ سازمانی» و «صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری» از محورهای عمده این برنامه است.

برای مشاهده متن کامل برنامه جامع اصلاحات اداری، اینجا را کلیک کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها