ارتش عراق شهر تکریت را بازپس گرفت

کد خبر: 354502

نبرد با تروریست های تکفیری داعش در عراق با ابتکار عمل نیروهای مردمی و ارتش این کشور ادامه دارد. ارتش عراق امروز شهر تکریت را از تروریست ها بازپس گرفت.

ارتش عراق شهر تکریت را بازپس گرفت
شبکه خبر: تلویزیون العراقیه در خبری فوری از کنترل کامل نیروهای عراقی بر شهر تکریت خبر داد و گفت : نیروهای ارتش عراق ، شهر تکریت در استان صلاح الدین را به طور کامل بازپس گیری کردند. به گفته این تلویزیون درگیرها همچنان بین تروریستها و نیروهای عراقی در مناطق مختلف حومه تکریت ادامه دارد. نیروهای ارتش عراق امروزدرعملیات موسوم به سیف القطاع توانستند تا کنون ساختمان های استانداری ، چند بیمارستان مهم ، مرکز اموزش پلیس و چند قصر ریاست جمهوری عراق را از لوث وجود تروریست های داعش آزاد کنند .
پیش از این "صباح النعمان" سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم از آغاز عملیات گسترده پاکسازی شهر تکریت از وجود تروریستها، با مشارکت نیروی های ویژه ارتش و نیروی هوایی خبر داده بود.
النعمان همچنین تأکید کرد که در عملیاتی در دو روستا در منطقه "الضلوعیه" (جنوب تکریت)، بیش از 70 تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیده و 30 تن دیگر از آنان مجروح شدند.
جنگنده های ارتش عراق همچنین، پایگاه تروریستهای داعش را در بیجی هدف قرار دادند و 90 تروریست را به هلاکت رساندند. ارتش و نیروهای مردمی عراق منطقه الندی در استان دیاله را هم از وجود تروریست های بعثی- داعشی پاکسازی کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها