پارازيت پشت پارازيت در VOA/ تهران گرمتر می‌شود/ توهین روزنامه ایران به شریعتمداری/ عریان‌شدن مرد ایرانی در کنار مجسمه‌ آتاتورک/ رونالدو در جمع کودکان سرطانی

کد خبر: 208965

برخی از مهمترین اخبار امروز تاکنون به این شرح است:

پارازيت پشت پارازيت در VOA

کیهان:حكم تعليق مجري برنامه پارازيت در صداي آمريكا به وي ابلاغ شده است.

به گزارش وب سايت راديو كوچه كه توسط شماري از عناصر فراري مديريت مي شود، همكاري كامبيز حسيني با صداي آمريكا روز پنجشنبه گذشته از سوي بخش اداري اين رسانه به حالت تعليق درآمده است. «راديو كوچه» خبر داد: پس از دوره طولاني قطع برنامه پارازيت، قرار بود اين برنامه مجددا روي آنتن رود اما، كامبيز حسيني به واشنگتن احضار و حكم تعليق خود را دريافت كرده است.

اين گزارش خاطرنشان مي كند: در پي تنش بين كامبيز حسيني و سامان اربابي (تهيه كننده پارازيت) اين برنامه به حالت تعليق درآمد. اين درست در شرايطي است كه پس از طي دوران طولاني از قطع اين برنامه بناست در مردادماه امسال مجدداً «پارازيت» بر روي پخش قرار بگيرد. بنابر خبرهاي رسيده علي رغم تعيين زماني براي پخش، پس از استقرار تيم پارازيت در استوديو جديد صداي آمريكا در نيويورك و آماده سازي برنامه اول كه از اين استوديو پخش خواهد شد، آقاي حسيني با احضار به واشنگتن حكم تعليق فعاليت خود را دريافت كرده است.

راديو كوچه با اشاره به حوادث چند ماه پيش صداي آمريكا نوشت: آن زمان با تشكيل دو گروه و تبديل آن به دو برنامه موازي به نام هاي «پارازيت» و «پارازيط» در واقع صداي آمريكا خود به رقابت با خود پرداخت اما به دليل عدم ادامه تنش ها، توليد «پارازيط» متوقف شد و گروهي متشكل از اربابي و آرش سبحاني برنامه اي با عنوان «آنتن» را بر روي آنتن بردند.

پيش از اين برخي همكاران صداي آمريكا نظير جمشيد چالنگي و محسن سازگارا از اين رسانه اخراج شده اند. گفته مي شود اميرعباس فخرآور در اخراج برخي نيروها از VOA نقش فعالي را در كنار مديريت اين رسانه ايفا مي كند.

تهران گرمتر می شود

ایسنا: مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور از افزايش دما در تهران خبر داد. عبدالرضا اميدوار شهري افزود: بر اساس تحليل آخرين داده‌هاي هواشناسي تا روز سه‌شنبه در برخي مناطق شمال غرب، ارتفاعات استان‌هاي مازندران و گلستان و ارتفاعات جنوب شرق در ساعات بعدازظهر افزايش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد. وي با اشاره به اين كه تا روز يكشنبه در شمال استان سيستان و بلوچستان بويژه در منطقه زابل وزش باد که در ساعات اوليه روز همراه با گرد و خاک خواهد بود پيش‌بيني مي‌شود تصريح كرد: با توجه به ادامه وزش باد نسبتا شديد در کشور عراق و برخي مناطق جنوب غرب کشور پيش‌بيني مي‌شود که تا روز دوشنبه استان‌هاي واقع در جنوب غرب کشور همچنان تحت تاثير پديده باد و گرد و خاک و کاهش ديد افقي بوده و اين وضعيت بطور ضعيف‌تري براي مناطق غربي کشور نيز انتظار مي‌رود. مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور گفت: بر اين اساس در روز يكشنبه آسمان تهران صاف دربعدازظهر وزش باد پيش‌بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 26 و 38 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد. همچنين در روز دوشنبه نيز آسمان پايتخت صاف خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز با يك درجه افزايش به 26 و 39 درجه سانتيگراد بالاي صفر خواهد رسيد. وي تاكيد كرد: همچنين در روزهاي يكشنبه و دوشنبه استان خوزستان با حداكثر دماي 48 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين و چهارمحال و بختياري با حداقل دماي 10 درجه سانتيگراد بالاي صفر خنكترين استان‌هاي كشور هستند.

توهین روزنامه ایران به شریعتمداری

مشرق: روزنامه ایران در یکی از ستون های هجو خود با نام بردن از روزنامه کیهان و شخصی به نام (خرزوخان!) به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان توهین کرد. این روزنامه دولتی که این روزها با توهین های پیاپی به منتقدین معلوم نیست عملکرد نادرست خود را از چه چیزی تطهیر می کند با متوهم خواندن منتقدین و تاکید بر انتقاد دیروز حسین شریعتمداری درباره علل گرانی می نویسد : جناب خرزوخان قصد ندارد عادت بد سیگار کشیدن را ترک کند و همین باعث بروز توهمات جدی در مخیله ایشون شده! ارگان رسانه ای جریان انحرافی ، در بخشی از مطلب خود می نویسد: چون ایشان اکثر اوقات در فضا و کیهان به سر می برد! پیشنهاد انتقال ایشان به منظومه کیهانی در دست بررسی است! روزنامه ایران همچنین در ادامه یادداشت توهین آمیز خود با انتقاد از سرمقاله های اخیر شریعتمداری پیرامون علل گرانی ها نوشت: وی ضمن چپاندن! زورکی جریان زبان بسته انحرافی در تحلیل خود گفت: جریان انحرافی قصد دارد با گران کردن قیمت مرغ، مردم را به سمت خوردن گوشت کوسه سوق دهد.! رمان نویس منظومه کیهانی ضمن تشکر از روشنگری های 2 سال اخیر خود در مورد جریان مخوف! انحرافی افزود: من حتی جریان انحرافی را عامل زمین خواری حلال! برخی دوستان عزیزم می دانم.

عریان‌شدن مرد ایرانی در کنار مجسمه‌ آتاتورک

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حوالی ظهر روز پنج شنبه (15 تیر)، مردمی که از میدان شلوغ تقسیم در شهر اسلامبول ترکیه می‌گذشتند، مرد لختی را دیدند که بر روی مجسمه آتاتورک نشسته بود و به سوی وی که علی‌رغم حضور پلیس و پرتاب اشیاء به سوی وی، حاضر به پایین آمدن از روی مجسمه جمهوریت نبود، حمله‌ور شدند البته در این میان دخالت پلیس ترکیه مانع از آن شد که به این مرد آسیبی برسد و پس از دقایقی پلیس موفق شد وی را پایین بیاورد و به اداره پلیس منتقل کند. براساس گزارش روزنامه حریت ترکیه در اداره پلیس مشخص شد که نام این مرد محمد م. و اهل آذربایجان ایران بوده و تحت تأثیر مواد مخدر دست به این عمل زده است! رونالدو در جمع کودکان سرطانی خبرآنلاین: بازیکن رئال مادرید این بار در کشورش به دیدار کودکان سرطانی رفت. این یک عکس متفاوت است از بازیکنی که خیلی ها او را با غرورش می شناسند و بر این عقیده هستند که رونالدو فقط و فقط خودش را می بیند.اما ستاره تیم رئال مادرید چند وقتی است که در انجام کارهای خیر پیش قدم می شود. پس از دیدار با کودکان سرطانی در اسپانیا و پرداخت هزینه درمان کودک بیمار دیگری در مادرید،رونالدو این بار در کشورش به دیدار کودکان سرطانی رفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها