بی‌بی سی: مردم ایران از نیروگاه می‌ترسند، این هم سند

کد خبر: 150952

در ابتدای این گزارش کاملا از پیش طراحی شده، نیروگاه بوشهر مورد انتقاد قرار گرفت و سپس نیروگاه‌های بروجرد و تهران هم به آن اضافه شد و دست آخر هم این نتیجه گرفته شد که مرد ایران از فعالیت کلیه نیروگاه‌های کشور در هراسند.

بی‌بی سی: مردم ایران از نیروگاه می‌ترسند، این هم سند

شب گذشته شبکه فارسی زبان بی‌بی سی در گزارشی کاملا غیر حرفه‌ای تظاهر به واهمه مردم ایران از فعالیت‌های نیروگاه‌های کشور شد. به گزارش «فردا» این برنامه که توسط علی همدانی اجرا می‌شد، ارتباط تلفنی با مردم شهر‌های گوناگون را پخش کرد که در آن تماس گیرنده‌ها ضمن یادآوری فاجعه فوکوشیمای نیروگاه‌های ژاپن پس از سونامی، خواستار جلوگیری از فعالیت‌های نیروگاه‌های ایران شدند تا مبادا حادثه‌ای همچون ژاپن در کشور رخ دهد. افراد مصاحبه شونده -که نوع گویش آن‌ها هیچ تناسبی با شهرشان نداشت- نسبت به فعالیت‌های نیروگاه‌های ایران ابراز نگرانی می‌کردند و می‌گفتند با وجود فاصله هزاران کیلومتری ازنیروگاه، همچنان از حوادث ناشی از فعالیت‌های آن وحشت دارند.

در ابتدای این گزارش کاملا از پیش طراحی شده، نیروگاه بوشهر مورد انتقاد قرار گرفت و سپس نیروگاه‌های بروجرد و تهران هم به آن اضافه شد و دست آخر هم این نتیجه گرفته شد که مردم ایران از فعالیت کلیه نیروگاه‌های کشور در هراسند. این فضاسازی‌ها در حالی توسط رسانه‌های بیگانه انجام می‌گیرد که مردم ایران در اقصی نقاط کشور در راهپیمایی‌های بسیار، بر لزوم تداوم فعالیت‌های هسته‌ای تاکید و پیشرفت تکنولوژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها