روزه دسته‌جمعی بچه‌های دانشگاه تفرش در روز همبستگی با مردم پاراچنار +عکس

کد خبر: 138334

پاراچنار منطقه اي در پاكستان و مرز افغانستان مي باشد.كه مدت ها در محاصره ي وهابيون اسلام ستيز گرفتار است.

روزه دسته‌جمعی بچه‌های دانشگاه تفرش در روز همبستگی با مردم پاراچنار +عکس

اعلام همبستگي دانشجويان دانشگاه تفرش با مردم مظلوم پاراچنار با برگزاري روزه ي دسته جمعي به همت بسيج دانشجويي امام صادق (ع) دانشگاه تفرش مراسم روز همبستگي با مردم پاراچنار در دانشگاه تفرش برگزار گرديد. در اين مراسم كه همزمان با ولادت حضرت رسول اكرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار شد ،تعداد زيادي از دانشجويان اين روز را به نيت رهايي مسلمانان پاراچنار از ظلم وهابيت جنايتكار روزه گرفتند و با قرائت دعاي توسل از اهل بيت (ع) طلب مدد كردند.

همچنين پس از دعاي توسل و نماز جماعت مغرب و عشاء ، دانشجويان روزه خود را در محل نمازخانه دانشگاه افطار كردند. گفتني است پاراچنار منطقه اي در پاكستان و مرز افغانستان مي باشد.كه مدت ها در محاصره ي وهابيون اسلام ستيز گرفتار است.ميزان علاقه مردم پاراچنار به انقلاب اسلامي ايران به حدي است كه در عمليات سوم خرداد سال 1361 كه منجر به آزادي خرمشهر شد ،اهالي پاراچنار براي پيروزي رزمندگان اسلام بر صداميان نذر كردند و روزه گرفتند.

از جمله آخرین گروه های ايراني كه از اين منطقه ديدن كرده اند ،گروهي به سرپرستي شهيد سيد مرتضي آويني بود كه از آن زمان عكس شهيد آويني نيز در بسياري از مناطق مختلف اين منطقه به چشم مي خورد.همچنين افراطيون از رسيدن كاروان هاي دارو و غذا به اين شهر جلوگيري به عمل مي آورند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها