نتیجه فوتسال احمدی نژاد و مورالس +تصاویر

کد خبر: 123969

در جریان این بازی هشت گل رد و بدل شد كه از تیم سفیدپوش یك گل توسط احمدی‌نژاد،‌ یك گل توسط مورالس، یك گل توسط كریم باقری و یك گل نیز توسط فرهاد مجیدی زده شد.

ایسنا: بازی دوستانه فوتبال (فوتسال) با حضور روسای جمهور ایران و بولیوی با نتیجه 8 بر 6 به نفع تیمی كه رییس‌جمهور در آن حضور داشت به پایان رسید. دكتر محمود احمدی‌نژاد و اوو مورالس، روسای جمهور ایران و بولیوی با حضور در سالن سرپوشیده شهدای دانشگاه امام علی (ع) ارتش و در قالب دو تیم فوتبال به برگزاری مسابقه دوستانه پرداختند. در این تیم‌ها بازیكنان مشهوری نظیر كریم باقری،‌ رضا جباری، فرهاد مجیدی و طالب‌لو و همچنین تعدادی از مسؤولان ورزش كشور نظیر علی سعیدلو و مسؤولان نهاد ریاست جمهوری از جمله بهداد و صالحی ‌مرام معاونان سیاسی و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری و خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

همچنین زریبافان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فتح‌الله‌زاده و كاشانی مدیران عامل تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) به عنوان تماشاگران این بازی حاضر بودند. احمدی‌نژاد برخلاف سایرین با شلوار و مورالس به همراه كریم باقری، فرهاد مجیدی و طالب‌لو در یك تیم هستند و لباس سفید بر تن داشتند و تیم مقابل نیز به كاپیتانی خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس لباس قرمز رنگ بر تن داشتند. در این تیم جباری، خوردبین و چند تن از بازیكنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حضور داشتند.

اعضای دو تیم پیش از آغاز مسابقه به گرم كردن خود پرداختند و پس از آن، در جریان بازی، در تیم سفیدپوش كه روسای جمهور دو كشور حضور داشتند، پس از تساوی 4 بر 4 در دوازده دقیقه بازی، در ضربات پنالتی تیم سفیدپوش با نتیجه 8 بر 6 بر تیم قرمز پوش كه تعدادی از بازیكنان تیم ملی در آن حضور داشتند، غلبه كرد.

كریم باقری از تیم سفیدپوش در جریان بازی جای خود را به علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی كشورمان داد و در اواخر بازی نیز احمدی‌نژاد جای خود را با كریم باقری عوض كرد. در جریان این بازی هشت گل رد و بدل شد كه از تیم سفیدپوش یك گل توسط احمدی‌نژاد،‌ یك گل توسط مورالس، یك گل توسط كریم باقری و یك گل نیز توسط فرهاد مجیدی زده شد. همچنین در جریان زدن پنالتی‌ها نیز داور به دروازه‌بان تیم سفیدپوش اخطار داد كه منجر به تكرار ضربه پنالتی شد. احمدی‌نژاد نیز یكی از ضربات پنالتی را به گل تبدیل كرد كه تماشاچیان با فریادهای دكتر بزن تو گل، از وی حمایت كردند.

پس از اتمام بازی احمدی‌نژاد و مورالس در دور سالن سرپوشیده به حركت درآمدند و با تماشاچیان دست دادند. پس از آن در وسط زمین ضمن گفت‌وگو با بازیكنان تیم ملی، سعیدلو رییس سازمان تربیت‌بدنی كارت قرمزی را به عنوان اخطار به فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال داد كه احمدی‌نژاد كارت را از او گرفت و به سعیدلو نشان داد. سپس احمدی‌نژاد نسبت به احساسات تماشاچیان كه همگی از افسران دانشكده افسری امام علی (ع) بودند و شعار می‌دادند دكتر بازم بیا، پاسخ داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها