طرز تهیه آب خوردن‌های فانتزی

کد خبر: 814432

آب خوردن‌های فانتزی، غیر از ظاهر جذاب و دوست داشتنی شان، سالم‌تر نیز هستند. یک نوشیدنی خنک و ویتامینه برای رفع عطش و یک نوشیدنی جذاب برای پذیرائی اولیه از یک مهمان.

طرز تهیه آب خوردن‌های فانتزی
سرویس سبک زندگی فردا: آب خوردن‌های فانتزی، غیر از ظاهر جذاب و دوست داشتنی شان، سالم‌تر نیز هستند. یک نوشیدنی خنک و ویتامینه برای رفع عطش و یک نوشیدنی جذاب برای پذیرائی اولیه از یک مهمان. اگر برای تعدادی از دوستان یا مهمان‌ها درست می‌کنید، می‌توانید داخل تُنگ درست کنید. در غیر این صورت لیوان آب خوری (که از لیوان معمولی بزرگ‌تر است) مناسب است. بعد از امتحان کردن چندین مدل آب فانتزی، اینجا چند ترکیب محبوب و برگزیده..
ترکیبی فوق العاده نیروی تازه بخش و خستگی در کن! تازه کننده و کمی ترش. برای درست کردن این ترکیب خیار و لیمو را ورقه کنید و داخل آب خنک بریزید. من البته حدود ده دقیقه هم داخل یخچال قرار می‌دهم.
این ترکیب منحصر به فرد بسیار زیبا و جذاب است. البته که جذابیت آن برای در کنار هم قرار گرفتن رنگ قرمز و سبز است. پیشنهاد می‌کنم با برگ‌های ریحان کمی شروع کنید تا جایی برگ ریحان اضافه کنید که برای تان کافی است. توت فرنگی‌ها را به شکل دلخواه برش بزنید، برگ‌های ریحان را هم خورد کنید و بلافاصله داخل آب بریزید. آب فانتزی مورد علاقه‌ی من! من هر چیزی که شامل نعنا باشد دوست دارم. برای درست کردن این ترکیب برگ‌های نعنا را خورد کنید و بلافاصله داخل آب بریزید و اگر دوست داشتید کمی هم عرق نعنا به آن اضافه کنید. آلبالو‌های یخ زده از تابستان هم در کنار این ترکیب معجزه آسا، فوق العاده است. شما هم می‌توانید با توجه به فصل از این نوشیدنی‌های ساده و جذاب درست کنید، البته پیشنهاد میکنم قبلا خودتان امتحان کنید.
منبع: 2نفره
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها