۸ خلاقیت ساده برای تزیین خانه

کد خبر: 790116

درست مانند شیشه خالی مایونز و ترشی، بطری‌های شیشه‌ای هم یکی از اشیایی هستند که اگر پای‌شان به داخل خانه باز شود دیگر بیرون انداخته نمی‌شوند! این شیشه‌ها را تمیز کنید و آن‌ها را به وسیله هر نوع رنگی به رنگ طلایی درآورید.

۸ خلاقیت ساده برای تزیین خانه

سرویس سبک زندگی فردا: درست کردن این ایده و خلاقیت‌ها آنقدر آسان است که نمی‌توانید از ساخت آن‌ها سرباز زنید. زیبایی این دکور‌های مخصوص زمستان تمام فصل در خانه‌تان می‌ماند.به نقل از فوت و فن هیچ چیز بهتر از یک دیزاین زمستانی خوب، حال و هوای زمستان را به خانه نمی‌آورد! فرقی ندارد که در حال دیدن تدارکاتی برای مهمانی بزرگ هستید و یا تنها می‌خواهید به خانه‌تان طعمی از زمستان اضافه کنید، راه‌های زیادی برای اضافه کردن تزئیناتی شیک به خانه است. این دکور‌ها از چند دقیقه تا چند ساعت وقت شما را می‌گیرند، اما زیبایی که به خانه‌تان می‌بخشند بی‌نهایت است. این دکور‌ها بیشتر برای استفاده بر سر میز یا بالای شومینه مناسب هستند.

۸ خلاقیت ساده برای تزیین خانه

۱- تعدادی شاخه اضافه کنید

این شمع زیبایی که با شاخه و چوب درختان تزئین شده حس قدم زدن در یک جنگل زمستانی را به آدم می‌دهد. برای درست کردن این دکور زیبا باید تعدادی شاخه نازک درخت جمع کنید. برای اینکه حال و هوایی زیبا‌تر به میزتان بدهید چند میوه کاخ هم جمع کنید و در دور و کنار شمع‌تان قرار دهید.

۲- گل آرایی کنید

تنها به این علت که بیرون از خانه سرد است، دلیل نمی‌شود که نتوانید درون خانه گل داشته باشید. ما در ساخت این دسته گل زیبا از سنبل، رز، برگ‌های کاج و دیگر گیاهان زمستانه استفاده کردیم. شما هم می‌توانید بسته به گیاهانی که در منطقه‌تان وجود دارند دسته گلی برای خانه تهیه کنید. هر دسته گلی که می‌پسندید می‌توانید درست کنید، اما بهتر است حتما رنگ‌های قرمز، سفید و سبز را در آن بگنجانید.

۳- معلق آویختن شاخسار سبز

این شمع زینتی زیبا برای اینکه روی میزتان بدرخشد درست شده! برای ساخت آن تنها به ۴ چیز نیاز دارید: یک شمع، یک بطری، یک شاخه سبز و مقداری آب. این شمع زیبا در کمتر از چند دقیقه درست می‌شود و حتی در سرد‌ترین روز‌های زمستانی سبزی و شادابی جنگل را به خانه‌تان می‌آورد.

۴- گوی برفی خود را بسازید

چه کسی است که می‌تواند ادعا کند در خانه خود کوهی از شیشه‌های خالی مایونز، ترشی و یا مربا ندارد! یکی از این شیشه‌های خالی را بردارید و با آن گوی برفی درست کنید. برای این کار به یک عدد شیشه خالی و شفاف، برف مصنوعی و هر چیز زمستانی که می‌توانید پیدا کنید، نیاز دارید. گذاشتن چند عروسک کوچک درون شیشه هم فکر بدی نیست.

۵- بطری‌های خالی را بیرون بیاورید

درست مانند شیشه خالی مایونز و ترشی، بطری‌های شیشه‌ای هم یکی از اشیایی هستند که اگر پای‌شان به داخل خانه باز شود دیگر بیرون انداخته نمی‌شوند! این شیشه‌ها را تمیز کنید و آن‌ها را به وسیله هر نوع رنگی به رنگ طلایی درآورید. برای این کار می‌توان از رنگ‌های معمولی، اسپری رنگ و یا رنگ‌های اکلیلی استفاده کرد. بعد از تمام شدن رنگ کردن و خشک شدن بطری‌ها داخل آن‌ها آب بریزید و چند شاخه گل درون‌شان قرار دهید. می‌توان از گل‌های مصنوعی هم برای این کار استفاده کرد.

۶- استفاده دوباره از سینی‌های شیرینی پزی

اگر این سینی را ندارید می‌توانید آن را از مغازه‌های شیرینی فروشی تهیه کنید. سپس مثل مورد ۴ یک گوی برفی بزرگ درون سینی درست کنید. شیشه را به سینی بچسبانید کناره‌های سینی را با میوه کاج، برف مصنوعی و شمع تزئین کنید.

۷- میوه‌های کاج را پراکنده کنید

پیدا کردن و استفاده از میوه‌های کاج آسان است. به علاوه این میوه‌ها زمستان را تداعی می‌کنند. برای درست کردن این ایده، همانطور که حدس می‌زنید، به وسایلی عجیب و غریبی نیاز نداریم. تعدادی میوه کاج، یک ظرف شیشه‌ای پایه دار، یک شمع بزرگ، مقداری سنگریزه و اندکی برف مصنوعی کافی است.

شمع را در کف ظرف قرار دهید، سنگریزه‌ها را در اطراف آن بریزید. تعدادی میوه کاج را در اطراف شمع و روی سنگ ریزه‌ها بگذارید و سپس روی آن‌ها برف مصنوعی بریزید. مقداری برف مصنوعی را با چسب به چند میوه کاج بچسبانید و آن‌ها را در اطراف، روی بگذارید.

۸- یک هنر نمایی دیگر با شمع و بطری

درون بطری‌های خالی شمع بگذارید، شمع را روشن کنید و با خم کردن بطری کاری کنید که اشک‌های شمع روی بطری بریزد. برای این خلاقیت از بطری‌های رنگی هم می‌توان استفاده کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها