ساندویچ مرغ با سس پستو درست کنید

کد خبر: 782848

نان باگت را برش دهید. یک طرف آن‌ها را سس پستو بمالید. مخلوط مرغ و پنیر را روی نان‌ها بگذارید و لایه دیگر نان را بگذارید و فشار دهید.

ساندویچ مرغ با سس پستو درست کنید

سرویس سبک زندگی فردا: این ساندویچ‌ها بسیار ساده تهیه می‌شوند. مواد میانی آن‌ها نیز همه جا پیدا می‌شود. سس پستوی داخل دستور را می‌توانید از همه سوپرمارکت‌ها تهیه یا خودتان در خانه درست کنید. پس در ادامه به نقل از فوت و فن روش درست کردن ساندویچ مرغ با سس پستو را با هم بخوانیم.

ساندویچ مرغ تند با سس پستو درست کنید

تعداد: ۱۶ ساندویچ کوچک زمان تهیه و پخت: ۳۵ دقیقه

مواد لازم

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ۶۸۰ گرم سینه مرغ بدون استخوان ¼ قاشق چایخوری نمک ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه یک عدد فلفل دلمه‌ای زرد متوسط خرد شده یک عدد فلفل دلمه‌ای قرمز متوسط خرد شده یک عدد پیاز متوسط خرد شده دو حبه سیر خرد شده نصف قاشق چایخوری سس فلفل ¼ پیمانه سس پستو یک نان باگت بزرگ ۸۰ گرم پنیر موزارلا رنده شده برگ‌های تازه ریحان

طرز تهیه

۱- در یک تابه بزرگ، روغن را روی حرارت ملایم گرم کنید. مرغ‌ها را اضافه کنید و نمک و فلفل بزنید. آن‌ها را حدود ۵ دقیقه تفت دهید تا مرغ‌ها دیگر صورتی نباشند. سپس آن‌ها را از تابه خارج کنید.

۲- فلفل‌های دلمه‌ای، پیاز و سیر را به تابه اضافه کنید. آن‌ها را ۵ دقیقه تفت دهید تا نرم شوند. سپس دوباره مرغ‌ها را داخل تابه بریزید و سس تند و فلفلی را اضافه کنید.

۳- نان باگت را برش دهید. یک طرف آن‌ها را سس پستو بمالید. مخلوط مرغ و پنیر را روی نان‌ها بگذارید و لایه دیگر نان را بگذارید و فشار دهید.

۴- دستگاه ساندویچ‌ساز را گرم کنید. ساندویچ‌ها را روی گریل آن قرار دهید. البته داخل تابه نیز می‌توانید این ساندویچ‌ها را درست کنید. در دستگاه ساندویچ‌ساز را ببندید و ۳ تا ۴ دقیقه حرارت دهید تا برشته و طلایی شوند. داخل تابه نیز، کمی روغن زیتون بریزید و با حرارت کم، هر طرف نان‌ها را دو تا ۳ دقیقه سرخ کنید تا برشته شوند.

۵- ساندویچ‌ها را از وسط به حالت اریب برش دهید. البته می‌توانید از همان ابتدا از نان تست استفاده کنید. ساندویچ‌های آماده را با برگ‌های تازه ریحان سرو کنید.

ارزش غذایی کالری: ۱۹۲ چربی: ۸ گرم کلسترول: ۱۸ میلی‌گرم کربوهیدرات: ۲۱ گرم فیبر: ۱ گرم قند: ۳ گرم پروتئین: ۱۰ گرم سدیم: ۳۱۳ میلی‌گرم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها