وافل توت فرنگی با پنیر خامه‌ای صبحانه‌ای دلچسب

کد خبر: 775412

در یک کاسه کوچک، پنیر خامه‌ای و ۴ قاشق چایخوری عسل را با یکدیگر مخلوط کنید. آن‌ها را روی یک طرف نان‌ها بمالید. روی چهار لایه نان، توت‌فرنگی، گرانولا و مغز تخمه آفتابگردان بگذارید.

وافل توت فرنگی با پنیر خامه‌ای صبحانه‌ای دلچسب

سرویس سبک زندگی فردا: دستگاه وافل چیزی شبیه ساندویچ‌میکر است.به نقل از فوت و فن اگر وافل‌ساز نداشتید می‌توانید این ساندویچ را در دستگاه ساندویچ‌میکر هم می‌توانید درست کنید. کارایی هردو دستگاه مشابه هم است.

وافل توت فرنگی با پنیر خامه‌ای صبحانه‌ای دلچسب

تعداد: ۴ نفر زمان تهیه: ۲۰ دقیقه زمان پخت: ۲ دقیقه برای هر وافل

مواد لازم

۱/۳ پیمانه پنیر خامه‌ای ۴ قاشق چایخوری عسل ۸ ورق نان تست ۱ ٫ ۵ پیمانه توت‌فرنگی ۱/۴ پیمانه گرانولا دو قاشق غذاخوری مغز تخمه آفتابگردان عسل روغن

طرز تهیه

۱- در یک کاسه کوچک، پنیر خامه‌ای و ۴ قاشق چایخوری عسل را با یکدیگر مخلوط کنید. آن‌ها را روی یک طرف نان‌ها بمالید. روی چهار لایه نان، توت‌فرنگی، گرانولا و مغز تخمه آفتابگردان بگذارید. نان‌هایی که پنیر دارند را روی آن‌ها قرار دهید و فشار دهید تا به هم بچسبند.

۲- دستگاه وافل را گرم کنید و ساندویچ‌ها را داخل آن بگذارید. آن‌ها را تا زمانی که سطح نان‌ها طلایی شود بپزید. حدود ۲ دقیقه کافی است. ساندویچ‌ها را به چهار قسمت تقسیم کنید و با عسل سرو کنید.

ارزش غذایی

کالری: ۲۷۴ چربی: ۸ گرم کلسترول: ۱۳ میلی‌گرم کربوهیدرات: ۴۰ گرم فیبر: ۶ گرم قند: ۱۴ گرم پروتئین: ۱۰ میلی‌گرم سدیم: ۳۴۶ میلی‌گرم پتاسیم: ۳۰۷ میلی‌گرم کلسیم: ۹۱ میلی‌گرم آهن: ۳ میلی‌گرم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها