توپ‌های پنیری یک میان‌ وعده خوشمزه

کد خبر: 742194

در یک بشقاب عمیق، یک قاشق غذاخوری موسیر، یک قاشق غذاخوری ریحان و جعفری را با یکدیگر مخلوط کنید و کنار بگذارید. در یک کاسه متوسط، پنیر خامه‌ای و پنیر بز را با یکدیگر با هم‌زن برقی مخلوط کنید.

توپ‌های پنیری یک میان‌ وعده خوشمزه

سرویس سبک زندگی فردا: به نقل از فوت و فن این توپ‌های پنیری بسیار سبک هستند و بیشتر به عنوان میان‌وعده مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما می‌توانید به عنوان ناهار یا شام نیز آن را نوش جان کنید.

توپ‌های پنیری با سبزیجات فلفلی

تعداد: ۶ نفر زمان تهیه: ۲۵ دقیقه زمان سرد شدن: ۴ ساعت

مواد لازم

۳ قاشق غذاخوری موسیر تازه خرد شده ۳ قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد شده ۲ قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده ۲۲۵ گرم پنیر خامه‌ای نرم شده ۸۵ گرم پنیر بز نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه یک حبه سیر رنده شده کراکر

طرز تهیه

۱- در یک بشقاب عمیق، یک قاشق غذاخوری موسیر، یک قاشق غذاخوری ریحان و جعفری را با یکدیگر مخلوط کنید و کنار بگذارید. در یک کاسه متوسط، پنیر خامه‌ای و پنیر بز را با یکدیگر با هم‌زن برقی مخلوط کنید. دو قاشق غذاخوری موسیر، دو قاشق غذاخوری ریحان، فلفل و سیر را به آن‌ها اظافه کنید. سپس آن‌ها را شبیه توپ شکل دهید.

۲- توپ‌ها را داخل مخلوط سبزیجات بغلتانید. روی توپ‌ها را بپوشانید و به مدت ۴ تا ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید.

ارزش غذایی

کالری: ۹۲ چربی: ۹ گرم کلسترول: ۲۵ میلی‌گرم کربوهیدرات: ۱ گرم پروتئین: ۳ گرم سدیم: ۹۱ میلی‌گرم پتاسیم: ۳۵۳ میلی‌گرم کلسیم: ۳۰ میلی‌گرم آهن: ۰ میلی‌گرم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها