۴ راه حل برای اینکه در سفر کمتر هزینه کنید

کد خبر: 647612

به جای رزرو هتل‌های گران می‌توانید از اقامتگاه‌های محلی استفاده کنید و مواد غذایی را خودتان تهیه کنید. از این طریق می‌توانید در هزینه بسیار صرفه‌جویی کنید. اگر در سفر جاده‌ای هستید سعی کنید آهسته رانندگی کنید تا سوخت کمتری استفاده شود و از این طریق صرفه‌جویی شود.

۴ راه حل برای اینکه در سفر کمتر هزینه کنید
سرویس سبک زندگی: در این مطلب چند راهکار ساده را برای داشتن سفری کم‌هزینه به نقل از سایت کوله پشتی می‌خوانیم.
چگونه در تعطیلات کمتر هزینه کنیم؟
نگاهی به دوچرخه داشته باشید
گشت و گذار با اتوبوس تور، کرایه ماشین گران و یا دوچرخه! مطمئنا دوچرخه ارزان‌تر، سالم‌تر و حاوی موقعیت دیدن مناظر سرسبز است. این سه گزینه برای انتخاب دوچرخه است.
قبل از سفر تحقیق کنید
قبل از سفر گزینه‌ها را برای ذخیره کردن پولتان مورد بررسی قرار دهید. معمولا گالری و موزه‌ها برای ورودی یک روز رایگان و یا تخفیف‌دار مشخص می‌کنند، از این طریق می‌توانید پول کمتری صرف کنید.
به جای رزرو هتل‌های گران می‌توانید از اقامتگاه‌های محلی استفاده کنید و مواد غذایی را خودتان تهیه کنید. از این طریق می‌توانید در هزینه بسیار صرفه‌جویی کنید.
اگر در سفر جاده‌ای هستید سعی کنید آهسته رانندگی کنید تا سوخت کمتری استفاده شود و از این طریق صرفه‌جویی شود.
پیاده روی کنید
برای مسیرهای نزدیک به جای استفاده از مترو و تاکسی، پیاده بروید که هم ورزش کرده باشید و هم جاذبه‌های پنهان مسیرها را کشف کنید.
یک نقشه بخرید
امروزه به راحتی می‌توان تمام کارها را با تلفن‌های هوشمند انجام داد اما برای صرفه جویی در هزینه رومینگ باید از استفاده از تلفن صرفه نظر کرد. با خرید یک نقشه تمام مسیرها و مکان‌های دیدنی را بیابید.
برای خرید سوغاتی و یا حتی هدیه کریسمس به مغازه و بازارهای محلی که دارای صنایع دستی هستند سر بزنید. خرید هدیه و ایجاد هزینه، استرس زیادی به شما وارد می‌کند که از این طریق می‌توان رفع کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها