۳ دلیل که مردم ظرف ۱۵ ثانیه سایت شما را ترک می‌کنند

کد خبر: 623443

یک شاخصه مهم یک سایت این است که خبر‌های کذب را منتشر نکند شاید با نشر یک خبر کذب برای ساعتی با انبوه مخاطب روبرو شوید، اما نباید از یاد برد وقتی اعتماد مخاطب نسبت به سایت شما از بین برود دیگر محال است که او به سایت شما سر بزند. در ادامه این گزارش شما را با ۳ دلیل عمده که باعث می شود تا مردم ظرف ۱۵ ثانیه سایت شما را ترک کنند آشنا می‌کنیم.

سرویس سبک زندگی فردا: با توجه به اوج گرفتن فن آوری در داد و ستد، امروزه شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری در این باره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که بسیاری از مردم از طریق همین شبکه‌ها و سایت‌ها با کالا‌های جدید آشنا می‌کنند و همین امر می‌تواند باعث درآمد زایی عده‌ای شود. اگر بنا به هر دلیلی سایت و یا شبکه‌های که راه انداختید مردم پسند نباشند بی شک نمی‌توانید از این راه کسب در آمد کنید. در ادامه این گزارش شما را با ۳ دلیل عمده که باعث می شود تا مردم ظرف ۱۵ ثانیه سایت شما را ترک کنند آشنا می‌کنیم.
با این تفاسیر برای راه اندازی یک کسب و کار مجازی ابتدا باید زمینه‌ای لازم را فراهم کنید و سپس به فکر ارتقاء آن باشید البته برخی موارد در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شوند. تا مردم ظرف ۱۵ ثانیه سایت شما را ترک کند از این رو لازم می‌شود تا این موارد را بدانید و با برطرف کردن آن بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کنید و از این را به کسب در آمد برسید. در ادامه این گزارش شما را با ۳ دلیل عمده که باعث می‌شود تا مردم ظرف کمتر از ۱۵ ثانیه سایت شما را ترک کند آشنا می‌کنیم تا با دانستن این موارد بتوانید بر کیفیت سایت خود بیافزایید.
۱. تبلیغ بیش از حد و دست و پا گیر
همان طور که می‌دانید گذاشتن تبلیغ بیش از اندازه و تکراری در سایت و یا یک شبکه اجتماعی باعث دلسردی مخاطب می‌شود از این رو اگر مایل هستید تا مخاطب زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند ابتدا باید بستر‌های مناسب را فراهم کنید. اجبار مردم برای دیدن یک تبلیغ خاص ممکن است باعث خستگی و سر درگمی وی شده و این امر باعث شو، بلافاصله سایت شما را ترک کند. چرا که امروزه اکثرا علاقه دارند تا با کمترین زمان ممکن به جواب سوال و یا مورد که سرچ می‌کنند برسند. از این رو با سایت‌هایی که بلافاصله پس از باز شدن، تبلیغ خود را رونمایی می‌کنند، نمی‌توانند تعامل برقرار کنند و بلافاصله محیط سایت شما را ترک می‌کنند. از یاد نبرید به هیچ عنوان در سایت تان از از تبلیغ‌های دست و پا گیر استفاده نکنید.
۲. نشر خبر‌های کذب و نامعتبر
یک شاخصه مهم یک سایت این است که خبر‌های کذب را منتشر نکند شاید با نشر یک خبر کذب برای ساعتی با انبوه مخاطب روبرو شوید، اما نباید از یاد برد وقتی اعتماد مردم نسبت به سایت شما از بین برود دیگر محال است که او به سایت شما سر بزند حتی اگر خبر‌های کاملا درست را منتشر کنید. پس با شگرد به دام انداختن مخاطب با تیتر‌های جذاب و گا‌ها دروغ، اعتماد مردم نسبت به سایت خود را کم نکنید چرا که پس از مدتی این شما هستید که ضرر می‌کنید نه مخاطب.
۳. جذاب نبود محیط بصری سایت
یکی از موارد مهم که ممکن است باعث جذب مخاطب شود استفاده از عکس‌های زیبا و ترجیحا با کیفیت است. اگر محیط سایت شما جذاب نباشد مخاطب (مردم) پس از مدتی خسته شده و سایت تان را ترک می‌کند و با توجه به تجربه‌ای که کسب می‌کند ممکن است دیگر میلی به باز کردن سایت شما نداشته باشد. با این تفاسیر باید توجه داشته باشید که فضای داخلی سایت شما کسل کننده و بی روح نباشد تا مردم با توجه به زیبایی بصری چند دقیقه‌ای وقت خود را جهت بازدید سایت، مشغول کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها