سالادی متفاوت و خوشمزه با سس آووکادو

کد خبر: 589883

گشنیز این سبزی طبیعت سردی دارد و بوی خوشایندی ندارد. چینی‌ها این سبزی را جعفری چینی می‌نامند. گشنیز فشار و قند خون را کاهش داده، عطش و تهوع را رفع می‌کند و مسکن خوبی است.

سالادی متفاوت و خوشمزه با سس آووکادو
سرویس سبک زندگی فردا: در این مطلب به نقل از فودفا به شما طرز تهیه یک سالاد متفاوت را آموزش می‌دهیم.
سالادی متفاوت و خوشمزه با سس آووکادو
مواد لازم برای تهیه سالادی متفاوت با سس آووکادو
برای تهیه سس آووکادو از مواد زیر استفاده می‌کنیم…
۱عدد آووکادو نصف شده ۱ حبه سیر ۱/۲ قاشق چای خوری نمک ۱/۲ قاشق چای خوری فلفل ۱/۴ فنجان روغن زیتون ۱ قاشق غذا خوری گشنیز ۱ عدد لیموترش نصف شده و برای تهیه سالاد … ۱ عدد کاهو خرد شده ۱ فنجان فلفل دلمه‌ای خرد شده ۱/۴ فنجان گشنیز ۴۲۵ گرم لوبیا سیاه و سفید ۱/۲ فنجان پیاز خرد شده ۴۲۵ گرم ذرت ۱/۴ فنجان پیازچه ۳/۴ فنجان گوجه فرنگی خرد شده طرز تهیه سالادی متفاوت با سس آووکادو در ابتدا برای تهیه سس آووکادو تمامی مواد ذکر شده برای تهیه سس را، در مخلوط کن ریخته و به خوبی میکس می‌کنیم. در ادامه سایر مواد را به خوبی در ظرفی مخلوط کرده و سس آووکادو آماده شده را روی مواد می ریزیم. نوش جان و لذت ببرید! خواص مواد غذایی اصلی آووکادو مانع بروز بیماریهای قلبی می‌شود. سرشار از ویتامین E است و ضد عفونت بدن. باروری در مردان را افزایش می‌دهد.
گشنیز این سبزی طبیعت سردی دارد و بوی خوشایندی ندارد. چینی‌ها این سبزی را جعفری چینی می‌نامند. گشنیز فشار و قند خون را کاهش داده، عطش و تهوع را رفع می‌کند و مسکن خوبی است. تقویت کننده قلب، مغز و معده است. ضد اسپاسم، معرق و محرک اشتهاست و بهترین داروی کبد و طحال است.
گوجه فرنگی سرشار از ویتامین A ، C است و خوردن آن در تقویت بینایی و سلامت پوست و مخاط‌ها بسیار مفید است و هم چنین دارای مواد معدنی مختلف شامل کلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر، سدیم، گوگرد، کمی آهن، مس و روی است.
لوبیا سرشار از ویتامین k است که نقش بسیار مهمی در ساختن استخوان‌های قوی دارد. پتاسیم و فولات و منیزیم موجود در لوبیا سبز در سلامت سیستم قلبی - عروقی بسیار تاثیر گذار هستند. منیزیم و پتاسیم در کنار هم موجب کاهش فشار خون می‌شوند.
ذرت سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. نیاز پروتئینی بدن را تامین می کند. خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سبب کاهش فشار خون می‌شود. ضد سرطان است. برای قند خون مفید است. سبب کاهش ابتلا به دیابت می‌شود. سیر سبب کاهش فشار خون می‌شود. قلب را تقویت می‌کند. معده را ضد عفونی می‌کند. باعث از بین رفتن سنگ کلیه می‌شود. در کاهش تنگی نفس موثر است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها