پودینگ شکلاتی یکی از پرطرفدارترین کیک‌های خانگی

کد خبر: 588416

در ظرفی دیگر کره، وانیل، شیر و تخم مرغ را نیز هم زده و با مخلوط بیکینگ پودر به خوبی قاطی کرده و هم می‌زنیم. داخل ظرف مخصوص فر می‌ریزیم و روی آن مخلوط شکر و پودر کاکائو را نیز اضافه می‌کنیم.

پودینگ شکلاتی یکی از پرطرفدارترین کیک‌های خانگی
سرویس سبک زندگی فردا: در این مطلب به نقل از فودفا به شما طرز تهیه پودینگ شکلاتی را آموزش می‌دهیم.
پودینگ شکلاتی یکی از پرطرفدارترین کیک‌های خانگی
مواد لازم برای تهیه پودینگ شکلاتی
۱ فنجان شکر قهوه‌ای ۱/۴ فنجان پودر کاکائو یک و ۱/۴ فنجان آب جوش ۱ فنجان آرد سفید دو و ۱/۲ قاشق چای‌خوری بکینگ پودر ۱/۳ فنجان قند کاستور ۱/۴ فنجان پودر کاکائو کمی نمک ۱/۲ فنجان شیر ۴ قاشق غذاخوری کره آب شده ۱ تخم مرغ ۱ قاشق چای‌خوری عصاره وانیل طرز تهیه پودینگ شکلاتی ابتدا فر را در دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد قرار دهید. در ادامه ظرف مخصوص فر را به کره آغشته نمایید. سپس در ظرفی شکر قهوه‌ای و پودر کاکائو را هم می‌زنیم. در ظرفی دیگر آرد، بیکینگ پودر، نمک، شکر و پودر کاکائو را نیز مخلوط می‌کنیم. در ظرفی دیگر کره، وانیل، شیر و تخم مرغ را نیز هم زده و با مخلوط بیکینگ پودر به خوبی قاطی کرده و هم می‌زنیم. داخل ظرف مخصوص فر می‌ریزیم و روی آن مخلوط شکر و پودر کاکائو را نیز اضافه می‌کنیم.
آب جوش را روی مواد ریخته و به مدت ۳۰ دقیقه در فر قرار می‌دهیم. پودینگ شکلاتی شما آماده شد. همراه با بستنی سرو نمایید. نوش جان و لذت ببرید!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها