یک دسر خوشمزه با طعم کدو حلوایی

کد خبر: 584085

در کاسه‌ای دیگر تخم مرغ شکر را با همزن آنقدر می‌زنیم تا رنگ آن سفید شود. پوره کدو حلوایی را به مخلوط آردمان اضافه می‌کنیم و بهم می‌زنیم سپس مخلوط تخم مرغ را می‌افزاییم و کاملا بهم می‌زنیم.

یک دسر خوشمزه با طعم کدو حلوایی
سرویس سبک زندگی فردا: این رولت بسیار خوشمزه است و بخاطر استفاده از کدو حلوایی بسیار مغذی و مفید است. در ادامه طرز تهیه این دسر خوشمزه را به نقل از فودفا می‌خوانید.
یک دسر خوشمزه با طعم کدو حلوایی
مواد لازم برای رولت کدو حلوایی ۲/۳ فنجان کدو حلوایی پخته و پوره شده ٣ عدد تخم مرغ بزرگ ۳/۴ فنجان آرد ۱/۲ قاشق چای‌خوری بیکینگ پودر ۱/۲ قاشق چای‌خوری جوش شیرین ۱/۲ قاشق چای‌خوری دارچین ۱/۲ قاشق چای‌خوری میخک ١ فنجان شکر دانه ریز ١ قاشق چای‌خوری عصاره وانیل ۱/۴ قاشق چای‌خوری نمک ۶ قاشق غذاخوری کره ٢۵٠ گرم پنیر خامه‌ای ١٩ قاشق غذاخوری پودر شکر طرز تهیه رولت کدو حلوایی فر را روی درجه ١٨٠ درجه سانتی گراد گرم می‌کنیم. ابتدا آرد و نمک و دارچین و میخک و بیکینگ پودر و جوش شیرین رو با هم مخلوط می‌کنیم. در کاسه‌ای دیگر تخم مرغ شکر را با همزن آنقدر می‌زنیم تا رنگ آن سفید شود. پوره کدو حلوایی را به مخلوط آردمان اضافه می‌کنیم و بهم می‌زنیم سپس مخلوط تخم مرغ را می‌افزاییم و کاملا بهم می‌زنیم. داخل سینی فر (ترجیحا به ابعاد ١٠*١۵س) کاغذ روغنی پهن می‌کنیم و روی آن کمی از آرد شکر می‌پاشیم و خمیر را داخل آن می‌ریزیم. به مدت ١٣-١۵ دقیقه داخل فر می‌گذاریم با انگشت امتحان می‌کنیم که پخته باشد. می‌گذاریم کیک کاملا سرد شود. سپس در کاسه‌ای پنیر خامه‌ای، پودر شکر، کره و وانیل را با هم مخلوط می‌کنیم و روی کیک می‌کشیم و سطح کیک را کاملا با آن می‌پوشانیم.
کیک را با کمک کاغذ روغنی رول می‌کنیم و به مدت یک ساعت داخل فریزر قرار می‌دهیم. سپس روی آن پودر شکر می‌پاشیم و سرو می‌کنیم. نوش جان و لذت ببرید!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها