پیشنهاد کارتونیست برزیلی به نخست وزیر یونان؛ از «ظریف» مشاوره بگیر !/ کارتون

کد خبر: 431037

یک کارتونیست برزیلی کارتونی طراحی کرده است که در آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال تماشای محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه ایران است.

پیشنهاد کارتونیست برزیلی به نخست وزیر یونان؛ از «ظریف» مشاوره بگیر !/ کارتون
به گزارش «فردا»، در این طرح دیده می شود که ظریف خندان باد بمب اتمی نقاشی شده نتانیاهو را بعد از خروج از محل مذاکرات خالی کرده است.
کارلوس لتوف این کارتون را در صفحه توئیتر خود منتشر و آلکسیس سیپراس نخست وزیر یونان را که مجبور شد توافقنامه بحث برانگیز خود با کشورهای حوزه یورو را امضا کند مورد اشاره قرار داده است.
این کارتونیست خطاب به نخست وزیر یونان نوشته است که بهتر است از ظریف برای یک مذاکره خوب مشاوره بگیرد.
نخست وزیر چپگرای یونان سخت در تلاش است که حزب خود (سیریزا) را برای حمایت از سومین بسته نجات مالی پیشنهادی رهبران منطقه یورو قانع کند.
او سه شنبه (۱۴ ژوئیه) توافق مذکور را "تحمیلی" توصیف اما تاکید کرد که به اجرای آن متعهد است.
وی گفت: "من به طور کامل مسوولیت اشتباهات و خطاها را برعهده می گیریم، مسوولیت امضای این توافقنامه که به آن باور ندارم، ولی موظف هستم که آن را اجرا کنم."
گفتنی است بیشتر کارهای کارلوس لتوف راجع به موضوع فلسطین و اسرائیل می‌باشد و تاکنون باعث جنجال بسیاری شده است. کارهای لتوف در رسانه‌ها و روزنامه‌های گوناگونی چاپ شده است. لتوف همچنین در مسابقه بین‌المللی کارتون هولوکاست در سال ۲۰۰۶ در ایران شرکت کرد، رتبه دوم را به دست آورد و ۴ هزار دلار برنده شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها