عزل یک مسئول با ندای آسمانی!/ آدمخواری مخالفان تندرو اسد/ انتظار سه‌ساعته‌ احمدی‌نژاد برای‌ حضور هاشمی/ واکنش‌ احمدی‌نژاد به‌ احتمال‌ رد صلاحیت‌ مشایی

کد خبر: 262901
برخی از اخبار امروز تاکنون به این شرح است: عزل یک مسئول با ندای آسمانی! معاون سابق رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات حلقه انحرافی گفت:

در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره ‌کنند و همین امر انحراف است. انحراف از همین نقطه آغاز می‌شود که برخی‌‌ها خواب می‌بینند و بعد می‌گویند خواب‌ ما حجت است. برفرض خواب شما برای شما حجت باشد. برای من که نیست. چه کسی گفته با خواب و جادو می‌توانید کشور را اداره کنید و انحراف همین است.

احمد‌زاده اظهار داشت: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند. اینگونه کشور را اداره می‌کنند! اگر شما کشف شهودی داری، برای خودت است و حق نداری این نظر را در اداره کشور دخالت دهی. خواب و کشف شهودهای شما که برای ما حجت نیست. اگر بیان این مطالب حجت تکفیر شما نباشد، حتماً حجتی برای رد صلاحیت‌ شما هست.

وی تاکید کرد: دولت مجموعه‌ای است که باید با خرد جمعی اداره شود و عزل و نصب و تصمیم‌های کلان کشور را نمی‌توان براساس اخبار آسمانی که برای شما می‌آید، اداره کرد. من بر اساس آموزه‌های دینی می‌گویم که این حرف‌ها دکان‌باز کردن است‌ و همین حرف‌ها موجب شد که علما و مراجع در مقابل این افراد موضع جدی و قاطع بگیرند.

آدمخواری مخالفان تندرو اسد / عکس

خبرآنلاین: انتشار یک فبلم در شبکه های مجازی از خشونت بی حد و حصر یک فرمانده سلفی (افراط گرایان اسلامی) در سوریه رسانه های جهان و مخاطبان را شوکه کرده است. یک فرمانده سلفی سوری به نام ابوصقر که تا کنون چندین ویدیوی خشن از خود در فضای مجازی و خصوصا وب سایت یوتیوب منتشر کرده این بار این خشونت را به اوج خود رساند. شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی گفت این ویدیو که نشان می دهد ابوصقر سینه یک سرباز علوی را می شکافد و قلب او را در آورده و به دندان می کشد خشن ترین و هولناک ترین ویدیویی است که تا کنون از وقایع سوریه بر روی فضای مجازی منتشر شده است.

پیش از برخی شبکه های تلویزیونی نیز صحنه هایی از این ویدیوی خشن را که در آن این سرکرده شورشیان مسلح سوریه در مرکز حمص از جسد یک سرباز کشته شده سوری، قلبش را در می آورد و می خورد را پخش کرده بودند. ابو صقر که فرمانده گردان عمر فاروق است در هنگام انجام این عمل وحشیانه می گوید: به خدا سوگند که ما قلب و جگر شما سربازان بشار اسد ... را می خوریم ... وی با اشاره به شورشیان گردانش می گوید: ما قهرمانان باباعمر هستیم. پیتر بوکارت از اعضای دیده بان حقوق بشر که ویدئوی اصلی این اقدام وحشتناک را دیده است، می گوید: منابع وابسته به مخالفان هویت ابو صقر رئیس گردان عمر فاروق را تایید کرده اند. معاذ الخطیب رئیس مستعفی شورای مخالفان سوری بارها جنایات گروه های تروریستی را رد کرده بود. انتظار سه‌ساعته‌ احمدی‌نژاد برای‌ حضور هاشمی الف: روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری یک اتفاق جالب افتاد. حضور همزمان مشائی و هاشمی همه توجهات را به خود جلب کرد. هاشمی از یک درب وارد شد و مشائی و احمدی نژاد از سوی دیگر. اما این هماهنگی چگونه صورت گرفت؟ ماجرا این بود که مشائی و احمدی نژاد از ساعت ۳ در دفتر وزیر کشور در وزارتخانه حضور داشتند و آن قدر منتظر ماندند تا آیت الله هاشمی برای ثبت نام وارد شود. حتی یکی از نزدیکان مشائی به خبرنگاری گفته بود که منتظر هاشمی هستیم. راه بیافتد راه می افتیم. و به محض اینکه خبر دار شدند با وزیر خداحافظی کردند تا همپای هاشمی شوند. واکنش‌ احمدی‌نژاد به‌ احتمال‌ رد صلاحیت‌ مشایی فارس: رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی نسبت به رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی واکنش نشان داد. محمود احمدی‌نژاد در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه توصیه شما به شورای نگهبان چیست، گفت: همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند تا ملت بتوانند انتخاب خود را انجام دهند. وی همچنین درباره حماسه سیاسی در سال جاری گفت: به نظر من انتخابات یک فرصت همگانی برای هم‌افزایی حرکت ملت است. انتخابات می‌تواند زمینه‌ای برای یک حماسه سیاسی بزرگ در کشور باشد. رئیس‌جمهور در باره اینکه صدا و سیما حرکت وسیعی را برای تخریب دولت آغاز کرده است، گفت: بالاخره رابطه ملت و دولت رابطه‌ای مشخص و شفاف است و هیچ کس نمی‌تواند آن را تخریب کند. همچنین رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که واکنش شما در صورت رد صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان چیست گفت: ‌امروز چقدر هوا خوب است و به نظرم یکی از بهترین روزهای بهاری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها