سکوت دولت در برابر مطالبه رهبری/ حمله شدید رسانه دولتی به فرمانده سپاه/ چرا احمدی‌نژاد مشایی را به‌سفر می‌برد؟/ آزادی جن‌گیر و رمال مشهور

کد خبر: 259474

برخی از اخبار امروز تاکنون به این شرح است: سکوت دولت در برابر مطالبه رهبری مشرق نوشت: علیرغم در خواست مقام معظم رهبری از دولت و آقای احمدی نژاد برای بیان اقدامات خود در مهار و مبارزه با گرانی و گذشت چند ماه از این مطالبه، دولت نه تنها هنوز پاسخی ارائه نکرده بلکه روند افزایش قیمت کالاهای اساسی همچنان ادامه دارد. حمله شدید رسانه دولتی به فرمانده سپاه تابناک: دولتی ها در ساعات اخیر به مصاف صدا و سیما و البته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفته اند تا بتوانند هر چه بیشتر خود را در جایگاه اپوزسیون بودن نشان دهند.

دولتی ها تا پیش از برنده شدن در انتخابات 84،چون خارج از قدرت بودند، به عنوان مخالفان اصلاح طلبان دست گشاده ای برای مخالفت با دولت داشتند.پس از به قدرت رسیدن دولتی های کنونی در قدرت، آنان از همه امکانات نظام برای تداوم قدرت استفاده کرده و اینک که باید پاسخ گوی هشت سال دولت خود باشند، با چرخشی آشکار و محیر العقول خود را در جایگاه اپوزسیون گذاشته اند و به جای پاسخگویی، طلبکارانه سخن می گویند. تقریبا در هشت سال گذشته صدا و سیما بیشترین خدمت را به دولت احمدی نژاد کرده است، اما اینک دولت صدا و سیما را مخالف خود می خوانند تا از این مخالف خوانی، محبوبیت به دست آورند. دولتی ها در همین راستا معتقدند که صدا و سیما کارمندان موافق دولت در این سازمان را تا پس از انتخابات به مرخصی فرستاده اند.
از سویی دیگرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با مشارکت در پروژه های سازندگی دولت احمدی نژاد بارهای زیادی را از دوش این دولت برداشت.اما اینک رسانه های نزدیک به دولت با حمله بی سابقه به فرمانده سپاه پاسداران وی را متهم کرده اند که در کشور بحران نمایی می کند. چرا که فرمانده سپاه گفته است که رئیس جمهور بعدی باید کسی باشد که بتواند بحران موجود در کشور را مدیریت کند. دولتی که وقتی در قدرت است اپوزسیون است و وقتی هم کنار است اپوزسیون، معرکه است!
اما بالاخره همراهی تنگاتنگ دبیر دبیرخانه جنبش عدم تعهد با رئیس جمهور و پرچم گردانی این دو صدای حزب الله آذربایجان شرقی را در آورد و آنان خطاب به رئیس جمهور بیانیه دادند که به تبریز بیا ، اما با مشایی نیا! در بیانیه این تشکل خطاب به محمود احمدی نژاد آمده است که :
جناب آقای رئیس جمهور، ما جمعی از دانشجویان حزب الله استان آذربایجان‌شرقی بدون توجه به جوهای رسانه‌ای و ادعاهای طرفین طبق منطق عاقلانه و دانشجویی خود این کار شما را به صلاح مردم و کشور نمی‌دانیم از این رو انتظار می‌رود تا از همراه آوردن آقای مشایی در سفرتان به تبریز خودداری کنید که در صورت حضور ایشان متاسفانه شاهد حضور کم رنگ جوانان حزب اللهی خواهیم بود و این خلاف میل باطنی دانشجویانی است که از سال 84 همراه و همگام با دولت نهم و دهم خود را در کنار شما می‌بینند.
چرا احمدی‌نژاد مشایی را به‌سفر می‌برد؟

مشرق: برخی عکاسان و خبرنگارانی که در سفرهای استانی حضور دارند معتقدند فلسفه مهم دور جدید این سفرها رونمایی از اسفندیار رحیم مشایی است. در حالی که وی هیچ مسوولیت دولتی ندارد در جلسات هیات دولت شرکت می کند، احمدی نژاد با او عکس می گیرد، پرچم از احمدی نژاد تحویل می گیرد، پلاکاردهایی با عکس مشایی چاپ و توزیع می کنند و اگر مردم اجازه دهند می خواهد سخنرانی هم بکند. آزادی جن‌گیر و رمال مشهور قم فردا نوشت: شنیده شد که شنیده شد که ع-غ، رمال و جن‌گير مشهور، از زندان آزاد شده است . این فرد که دو سال پیش دستگیر شده و به جرایم مختلف تا پای چوبه اعدام رفته بود برگشت و فقط به هشت سال حبس محکوم شد. هنوز مشخص نیست چرا و چگونه این رمال که باید هشت سال در زندان به‌سر می‌برده و هنوز مدت حبسش به اتمام نرسیده است، آزاد شده است. شنیده شده است که ع- غ با یکی از لیدرهای جریان انحرافی در مکانی خاص دیدار و برنامه‌های خود را به وی ارائه کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها