انتشار‌پوسترهای‌تبلیغاتی‌نجفی‌‌‌/ نصب پرده جدید خانه‌ خدا در نهم ذي‌الحجه/ واردات غیرضرور را متوقف کنید/ ولایتی: از نامه مرسی به رهبر انقلاب بی‌اطلاعم/ ژوزه: خودم را‌می‌کشم تا پرسپولیس‌ قهرمان‌ شود/ گروگان‌های ایرانی در لیبی آزاد شدند/

کد خبر: 224469

برخی از اخبار امروز تاکنون به این شرح است:

انتشار‌پوسترهای‌تبلیغاتی‌نجفی‌‌‌

فاطرنیوز: تبلیغات انتخاباتی محمدعلی نجفی ‌با انتشار پوسترهای تبلیغاتی کلید خورد. تبلیغات انتخاباتی محمدعلی نجفی کاندیدای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم با انتشار پوسترهای تبلیغاتی به صورت غیررسمی کلید خورد.

نصب پرده جدید خانه‌ خدا در نهم ذي‌الحجه

ایسنا: پرده‌ي جدید خانه خدا در مراسمی پس از شست‌وشوی با گلاب ناب ایرانی، بر بنای کعبه نصب‌ می‌شود. واردات غیرضرور را متوقف کنید فارس: اقتصاددانان و کارشناسان طی روزهای اخیر توصیه‌های متعددی را به دولت برای خروج از بحران ارزی و بازگشت آرامش به بازار داشته اند که توقف واردات غیر ضرور، هدایت نقدینگی به سمت تولید و حذف تقاضای کاذب از جمله آنهاست. ولایتی: از نامه مرسی به رهبر انقلاب بی‌اطلاعم مهر: مشاور ویژه رهبر معظم انقلاب درباره اخبار منتشر شده مبنی بر نامه رئیس جمهور مصر به رهبر انقلاب گفت: من اصلا نه از نامه و نه از پیام آقای مرسی خبری ندارم. ژوزه: خودم را‌می‌کشم تا پرسپولیس‌ قهرمان‌ شود مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از آینده تیمش به آخرین وضعیت سرخپوشان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که من تمام تلاشم را خواهم کرد تا این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. گروگان‌های ایرانی در لیبی آزاد شدند ايسنا: وزير امور خارجه كشورمان، آزادي گروگان‌هاي ايراني ربوده شده در ليبي را اعلام كرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها