اقدامات یگان‌های ویژه ناجا در مبارزه با شیوع کرونا

کد خبر: 989272

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ضمن تشریح اقدامات این یگان‌ها در مبارزه با شیوع کرونا از اجرای طرح نسیم همدلی برای کمک به خانوار‌های نیازمند خبر داد.

اقدامات یگان‌های ویژه ناجا در مبارزه با شیوع کرونا

خبرگزاری مهر: سردار حسین کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی، صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌های جهادی یگان ویژه اظهار کرد: ما به یکسری اصول و مبانی معتقد هستیم که در طول انقلاب شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، ما برای ادامه مسیر انقلاب و باز کردن و تقویت توسعه راه پیشرفت کشور همیشه باید این اصول را در نظر بگیریم.

وی افزود: یگان ویژه ۱۳۶۵ شهید در طی دوران انقلاب تقدیم این مرز و بوم کرده است، بعد از مبارزه با اشرار یگان‌های ویژه مأمور شد در حفظ امنیت داخل کشور هم تلاش کند.

سردار کرمی گفت: برخلاف کسانی که ۴۰ سال قبل ثروت مردم را غارت کردند و در کشور‌های بیگانه مستقر شدند و با اموال مردم شبانه روز تلاش می‌کنند خدمت نیرو‌های داخل کشور را بد جلوه دهند، ما پای کار کشورمان هستیم.

فرمانده یگان‌های ویژه بیان کرد: تنها فرق ملت ایران با دیگر کشور‌ها در این است که در مواقع سختی و بحران مردم در کنار دولت قرار می‌گیرند و به همدیگر یاری می‌رسانند.

وی ادامه داد: امروز هرکسی ادعا می‌کند طرفدار مردم ایران است باید در بین مردم باشد نه اینکه آن طرف مرز‌ها باشد و فقط شعار دهد.

سردار کرمی تصریح کرد: بعد از سیل و اربعین، یگان ویژه از خدمت به مردم غافل نشده و اولین یگانی بودیم که ۱۰ اسفند وارد مبارزه با کرونا شدیم.

فرمانده یگان‌های ویژه افزود: با تمام امکانات وارد عمل شدیم و ۷۹ شهر را از ۱۰ اسفند تا به الان گندزدایی کردیم و در این عملیات از ۷۶۵ دستگاه آبپاش استفاده کردیم و در نهایت ۱۲ هزار و ۵۵۳ کیلومتر را ضدعفونی کردیم و همچنین بیش از ۲۰۰ هزار ماسک آماده و در خدمت مردم قرار داریم.

به گفته وی یگان‌های ویژه در ۱۱۹ نقطه پایتخت به محلات رفتند و برنامه‌های شاد برای روحیه دادن به مردم ارائه دادند.

سردار کرمی در تشریح طرح نسیم همدلی گفت: در فاز اول این طرح به ۵ هزار خانواده بسته‌های حمایتی که هرکدام ۳۰۰ هزار تومان است کمک می‌شود.

فرمانده یگان‌های ویژه خاطرنشان کرد: هنگامی که به مردم کمک می‌کنید نباید آن‌ها را خوار و ذلیل کنید و با خود دوربین ببرید، باید طوری رفتار کنید که عزت خانواده‌ها حفظ شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها