قرارداد حق‌التدریس معلمان بازنشسته مشمول قانون مالیات است

کد خبر: 918966

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: قرارداد‌ها مشمول قانون مالیات هستند و قرارداد حق‌التدریس معلمان بازنشسته نیز مشمول قانون مالیات است.

قرارداد حق‌التدریس معلمان بازنشسته مشمول قانون مالیات است

خبرگزاری فارس: علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش مخاطبان مبنی بر اینکه «چرا از حق‌التدریس معلمان بازنشسته برخلاف قانون مالیات کسر می‌شود؟»، اظهار کرد: اگر منظور فرهنگیان بازنشسته موضوع ۱۴ ساعت در هفته است باید بگویم که یک قراردادی بسته می‌شود و قرارداد‌ها مشمول قانون مالیات هستند.

وی در خصوص گلایه فرهنگیان بازنشسته درباره خلاف بودن کسر مالیات از حق‌التدریس آنها، گفت: فرهنگیان بازنشسته بگویند دقیقاً منظورشان از خلاف قانون بودن، کدام قانون است؟

الهیار ترکمن درباره تأخیر در پرداخت حق‌التدریس فرهنگیان بازنشسته افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش حجم زیادی نقدینگی نیاز دارد، تأمین نقدینگی برخی قرارداد‌ها با تأخیر مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: اگرچه ما سعی می‌کنیم پرداخت‌ها با حداقل تأخیر مواجه شود، اما یک سری موارد خارج از کنترل وزارت آموزش و پرورش هستند، ولی باز با این وجود پیگیری می‌کنیم که مشکل این فرهنگیان بازنشسته شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها