برخورد مرگبار پژو ۲۰۶ با گاردیل در بزرگراه یادگار امام + تصاویر

کد خبر: 917848

برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با گاردیل در بزرگراه یادگار امام یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

برخورد مرگبار پژو ۲۰۶ با گاردیل در بزرگراه یادگار امام + تصاویر

خبرگزاری تسینم: ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز حادثه تصادف در بزرگراه یادگار امام (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به بزرگراه نیایش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۵۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

مهران میرزایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با دو سرنشین به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده بود.

وی با اشاره به شدت برخورد و محبوس شدن هر دو سرنشین داخل خودرو، افزود: آتش‌نشانان به سرعت با نصب علائم هشداردهنده و قطع جریان برق خودروی سواری محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و عملیات خارج کردن محبوسان را آغاز کردند.

میرزایی خاطرنشان کرد: نیرو‌های عملیاتی با احتیاط کامل و با به‌کارگیری تجهیزات هیدرولیکی، سرنشینان (یک زن و یک مرد) را از اتاقک درهم پیچیده خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

وی افزود: متأسفانه پس از معاینات اولیه از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد سرنشین خانم بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است و سرنشین دیگر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ اتش‌نشانان پس از انتقال خودروی سواری به حاشیه بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، به مأموریت خود پایان دادند.

برخورد مرگبار پژو ۲۰۶ با گاردیل در بزرگراه یادگار امام + تصاویر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها