معمای‌ مفقود‌ شدن‌ پسر ۵ ساله در‌حاشیه مشهد

کد خبر: 912027

هلال احمر:سگ‌های زنده یاب چیزی نیافتند، احتمال ربایش مطرح است

معمای‌ مفقود‌ شدن‌ پسر ۵ ساله در‌حاشیه مشهد

روزنامه خراسان: تیم سگ‌های زنده یاب برای پیدا کردن کودکی پنج ساله که در یکی از روستا‌های حوالی مشهد گم شده بود، به محل اعزام شدند. این کودک ساعت ۱۷ عصرروز سه شنبه از منزل خارج و اعلام مفقودی به نیرو‌های هلال احمر صبح دیروز انجام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با توجه به اعلام مفقودی کودکی پنج ساله در یکی از روستا‌های حوالی مشهد بامداد دیروز گروه‌های جست وجوی هلال احمر به همراه تیم سگ‌های زنده یاب به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ساعت ۲:۴۵ بامداد امروز پس از اطلاع پلیس مبنی بر گم شدن یک پسر بچه پنج ساله اهل روستای فارمد واقع در انتهای جاده سیمان در شمال مشهد گروه‌های امدادی و سگ‌های زنده‌یاب هلال احمر با حضور در منطقه مشغول جست وجو شده اند. اسماعیل بهمن آبادی افزود: عملیات جست و جو برای یافتن این کودک با فعالیت دو گروه امدادی شامل پنج امدادگر با دو خودروی امدادی و سگ‌های زنده یاب ادامه دارد.

در این میان، مجتبی محمودی سخنگوی هلال احمر خراسان رضوی نیز با اعلام این که حدود ساعت ۲:۴۵ سحرگاه دیروز چهارشنبه پس از اطلاع‌رسانی پلیس مبنی بر مفقود شدن یک پسر بچه پنج تا شش ساله اهل روستای فارمد واقع در انتهای جاده سیمان، تیم‌های امدادی و سگ‌های زنده‌یاب (آنست) هلال احمر استان به محل اعزام شدند، افزود: پس از حدود نیم ساعت از زمان اعلام اولیه در سحرگاه امروز، دو تیم متشکل از پنج امدادگر با دو خودروی امدادی و سگ‌های زنده یاب در محل حضور یافتند. در عین حال به گزارش ایرنا و تسنیم بعد از ظهر روز گذشته، اسماعیل بهمن آبادی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد: جست وجوی گروه‌های امداد هلال احمر و سگ‌های زنده یاب پس از ۱۰ ساعت جست وجو برای یافتن کودک پنج ساله مفقود در روستای فارمد در حاشیه شمالی شهر مشهد بی نتیجه ماند. وی افزود: با توجه به مفقود شدن این پسر بچه پنج ساله در ساعت ۱۷ روز سه شنبه و نگرفتن نتیجه مثبت در جست وجوی محدوده وسیعی در منطقه، احتمال ربایش کودک مطرح شده بنابراین از این پس ادامه فعالیت از سوی نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

او افزود: در کل عملیات جست وجوی نیرو‌های امدادی هیچ نشانه‌ای از ردپا یا لباس‌های کودک نیز در منطقه پیدا نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها