دنبال کسب درآمد برای دولت نیستیم

کد خبر: 905603

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: دنبال کسب درآمد برای دولت نیستیم؛ وی در حکمی، سید بابک ابراهیمی را به عنوان معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری منصوب کرد.

دنبال کسب درآمد برای دولت نیستیم

خبرگزاری تسنیم: حسین فلاح جوشقانی در مراسم معارفه معاون راهبردی و توسعه بازار با اشاره به تغییر ساختار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رویکرد حاکم در تدوین ساختار جدید رگولاتوری در راستای انتظارات از این نهاد حاکمیتی بوده و با توجه به تغییرات مداوم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ممکن است در گذر زمان این ساختار نیز بازنگری شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی افزود: شرایط فعلی با چند سال گذشته متفاوت است و هم در عرصه داخلی و هم بین‌المللی نیاز‌های جدیدی مطرح می‌شود که بخشی از آن باید در رگولاتوری پاسخ داده شود.

بنابر گفته‌های فلاح جوشقانی، ظرف یک تا دو سال آینده هیچ کسب‌وکاری در کشور ایجاد نخواهد شد مگر اینکه رد پایی از ICT در آن باشد؛ بر همین اساس با تفکرات و ابزار گذشته نمی‌توان پیش رفت و مسئولیت سنگینی به عهده رگولاتوری است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: از معاون راهبردی و توسعه بازار این انتظار را دارم در کنار به انجام رساندن روال‌های معمول و پاسخگویی به مردم، برای ایجاد تحول دیجیتال زمینه‌سازی کرده و راهبرد‌های تدوین شده در بخش را عملیاتی کند.

فلاح جوشقانی با تأکید بر اینکه هدف رگولاتوری صرفاً کسب درآمد برای دولت نیست، افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، نهاد درآمدی نیست و هدف ما در این مجموعه توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است که امیدوارم معاون راهبردی و توسعه بازار با دانش و تجربه خود، همکاری و استفاده از پتانسیل‌های داخلی و ابزار‌های قانونی بتواند آن را محقق کند.

وی تأکید کرد: رگولاتوری بنگاه اقتصادی نیست که دنبال سود و زیان باشد، نگاه و رویکرد رگولاتوری راهبری اقتصادی بخش ICT است و باید متفاوت از نگاه بنگاهداری باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها