وقتی یک مدیر مردمی در دل بحران می‌رود +عکس

کد خبر: 898828

یکی از مدیران دستگاه‌های خدمت رسان در شهرستان اسفراین در هفته گذشته و پس از ایجاد سیل در روستا‌های این شهرستان به مناطق سیل زده رفت و خود وارد رفع بحران شد.

وقتی یک مدیر مردمی در دل بحران می‌رود +عکس

خبرگزاری فارس: با جاری شدن سیل در روستای کلاته سنجر اسفراین در روز دوشنبه هفته گذشته، مدیر اداره گاز شهرستان اسفراین شخصاً به یاری آسیب‌دیدگان شتافت.

بارندگی ۲۴ ساعته در شهرستان اسفراین طی روز دوشنبه هفته گذشته در روستای کلاته سنجر از توابع بخش مرکزی اسفراین، باعث جاری شدن سیل شد و خساراتی را به منازل این روستا وارد کرد، اما در همین حال تصویری منتشر شد که یکی از مدیران را با لباس‌های گلی و به‌صورت ویژه‌ای نشان می‌دهد که خود وارد بحران حادثه شده است؛ این مدیر، «خداورده اکبرزاده» مدیر شرکت گاز اسفراین است که این روز‌ها خبرساز شده است.

خداورده اکبرزاده مدیر شرکت گاز شهرستان اسفراین در این گفتگو اظهار داشت: طی خبر واصله روز دوشنبه مورخ ۹۷/۹/۶ مبنی بر آب‌گرفتگی روستای کلاته سنجر بلافاصله سریعاً یک اکیپ از نیرو‌های عملیاتی به همراه تجهیزات به منطقه اعزام کردیم و با توجه به اینکه عمق حادثه زیاد بود، به همراه اکیپ دوم در محل حاضر شدم و، چون چندین منزل مسکونی در حال تخریب ۱۰۰ درصدی بودند به همراه همکاران و سایر ادارات خدمات‌رسان وارد عمل شده و نسبت به ایمن‌سازی تأسیسات گاز و کمک به مردم اقدام کردیم که از خسارات زیاد بعدی جلوگیری به عمل آمد.

اکبرزاده ضمن تشکر از فرماندار این شهرستان که در محل حادثه حضور داشته و موجب دلگرمی نیرو‌های خدمات‌رسان شد، افزود: در شب حادثه بلافاصله جلسه ستاد بحران به ریاست فرماندار تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم برای کمک‌رسانی به آسیب دیدگان توسط ادارات خدمات‌رسان انجام گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها