رگبار، آبگرفتی، وزش باد شدید در شش استان

کد خبر: 892303

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: روز دوشنبه و سه شنبه آب گرفتگی، وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر گیلان خوزستان، لرستان، مرکزی شاهد هستیم.

رگبار، آبگرفتی، وزش باد شدید در شش استان

خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: روز دوشنبه و سه شنبه آب گرفتگی، وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر گیلان خوزستان، لرستان، مرکزی شاهد هستیم

بهنام سعیدی اظهار داشت:روز یک شنبه در استان بوشهر، نیمه جنوبی فارس، غرب هرمزگان، خوزستان، چهارومحال وبختیاری، کهکیلویه و بویراحمد رگبار، رعدو برق، وزش باد شدیدموقتی، آب گرفتگی معابر داشتیم. وی در ادامه با اشاره به اینکه روز دوشنبه و سه شنبه نیز شاهد وزش بادشدید، آب گرفتگی معابردر استان‌های گیلان، شمال خوزستان، جنوب لرستان و جنوب استان مرکزی شاهد هستیم افزود:هم وطنان عزیز جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را بیاندیشند و از تردد یا اسکان یا توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر رودخانه‌ها جدا خوددرای کنند.

وی افزود: هم وطنان از سفر‌های غیرضروری به مناطق کوهستانی دراستان‌هایی که ذکر شده است خودداری کرده واین سفر‌ها را به تعویق بیاندازند و حتما هماهنگی لازم را با دستگاه‌های امداد رسان داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار به شهروندان تصریح کرد: شهروندان به هیچ عنوان در مناطقی که مستعد سیل هستند اقانت نکنند و به اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌هایی که از طرف صداوسیما و خبرگزاری‌ها و دستگاه‌های مسئول و مسئولان محلی منتشر می‌شوند توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه جاده‌ها در هنگام بارندگی لغزنده هستند و رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند ادامه داد:در روز‌های دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج است تاکید داریم شناور‌های سبک احتیاط لازم را داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها