شمار زائران اربعین از ۲ میلیون نفر گذشت

کد خبر: 887437

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: شمار زائران اربعین از ۲ میلیون نفر گذشت.

شمار زائران اربعین از ۲ میلیون نفر گذشت

خبرگزاری مهر: شهریار حیدری با اشاره به برگشت زائران به سمت کشور هم گفت: سه روز بعد از اربعین در کربلا و پنج روز در پایانه‌های مرزی چزابه، شلمچه و مهران امکانات رفاهی و موکب‌ها برای عزیمت زائران برپاست.

وی گفت: متناسب با حضور زائران در کربلا، موکب‌هایی تا روز چهارشنبه و پنجشنبه در کربلا مستقر خواهد بود.

حیدری افزود: ۱۲ هزار دستگله در ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد زائران از مرز‌های چزابه، شلمچه و مهران پیش بینی شده است.

وی با تشکر از زائران در همکاری و هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین حسینی و رسانه‌ها گفت: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه باتوجه به برگشت زائران به کشور تمام تمهیدات لازم امکانات حمل و نقل فراهم است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به احتمال بارندگی و باد تند در روز‌های پایانی این هفته افزود:با دستور ستاد مرکزی اربعین، ستاد‌های مدیریت بحران استان‌های خوزستان و ایلام و استان‌های معین آماده باش کامل هستند.

حیدری پیش بینی نیاز زائران در مواکب را از دیگر تمهیدات برشمرد و گفت: این مایحتاج امروز و فردا از محل کمک‌های خیرین برای رفاه زائران تهیه و تامین می‌شود.

وی افزود: در حوزه امنیت و انتظامی نیز باتوجه به آخرین رصد میدانی و بررسی‌ها تا این لحظه امنیت خیلی مطلوب و عالی و بی نظیر در کشور عراق برقرار است و تا خروج زائران ایرانی چتر امنیتی و اطلاعاتی برای تامین امنیت زائران گسترده و مناسب خواهد بود. کد خبر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها