شناسایی کارگاه تولید ضدیخ تقلبی در کرج

کد خبر: 883746

رئیس پلیس شهرستان کرج از شناسایی کارگاه تولید ضدیخ تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه هفت نفر دستگیر شده است.

شناسایی کارگاه تولید ضدیخ تقلبی در کرج

خبرگزاری مهر: سرهنگ حسنعلی فیروز خواه، اظهار کرد: در پی شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار ضد یخ تقلبی و دستگیری راننده آن، پیگیری موضوع به‌منظور شناسایی محل تولید ضدیخ‌های تقلبی از سوی مأموران ۴۱ کلانتری خرمدشت آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و به‌کارگیری شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی کارگاهی که به‌صورت غیرقانونی و بدون داشتن مجوز اقدام به تولید ضدیخ‌های تقلبی کرده و آن‌ها را روانه بازار فروش می‌کرد، خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان کرج گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام و پس از محاصره کارگاه در یک اقدام غافلگیرانه وارد آنجا شده و در بدو ورود سوله‌ای به مساحت یک هزار مترمربع مملو از دستگاه‌های تولید ضد یخ، تانکر نگهداری ضد یخ، دو دستگاه پرکن، دو دستگاه خط ریل، پرس فویل، دستگاه چسب زن و تعداد زیادی لیبل و برچسب‌های شرکت‌های معروف تولید ضد یخ مشاهده کردند.

سرهنگ فیروز خواه گفت: در بازرسی از کارگاه مذکور ۵۲۹ کارتن ضد یخ تقلبی به میزان ۶۶ هزار لیتر و به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال کشف شد.

وی بابیان این‌که در این رابطه دو نفر سرپرست کارگاه و پنج نفر به‌عنوان کارگر دستگیر شدند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها