آخرین جزئیات از مدرسه‌ای که زیر آب رفت

کد خبر: 857957

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: علی‌رغم دستور صادر شده از سوی استاندار لرستان، اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی امور آب استان برای ساخت مدرسه روستای «گوشه» انجام نگرفته است.

آخرین جزئیات از مدرسه‌ای که زیر آب رفت

خبرگزاری فارس:رضا زینی‌وند مقدم ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان در خصوص آخرین وضعیت ساخت مدرسه در روستای «گوشه» شهرستان دورود اظهار کرد: این مدرسه در بخش سیلاخور زیر آب سد «مروک» رفته است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم دستور صادر شده از سوی استاندار و پیگیری‌های آموزش‌وپرورش لرستان، اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی امور آب استان برای ساخت مدرسه انجام نگرفته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه فرماندار دورود نیز مذاکراتی را برای ساخت مدرسه با امور آب استان داشته، افزود: با این وجود هیچ تلاشی برای ساخت مدرسه زیر آب رفته انجام نشده است.

زینی‌وند مقدم با بیان اینکه استاندار لرستان نیز تاکید بسیاری بر تحویل مدرسه در ابتدای مهر امسال به آموزش‌و‌پرورش داشتند، گفت: با روند فعلی بعید است اتفاق خاصی بی‌افتد.

وی تصریح کرد: امروز برای تعیین تکلیف این موضوع از مدیر امور آب لرستان دعوت به عمل آمده بود که متاسفانه در این جلسه شرکت نکردند.

گفتنی است با آبگیری سد «مروک» از چهارسال گذشته روستای «گوشه» بخش سیلاخور و به تبع آن دو مدرسه این منطقه زیر آب رفته بودند که یکی از این دو مدرسه به طور کامل تخریب شد و امور آب لرستان موظف به احداث مدرسه در این روستا شده بود که با وجود تاکید‌های فراوان، اما تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها