تصادف مرگبار خودرو ساندرو در اتوبان تهران - قم

کد خبر: 826345

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: براثر تصادف یک دستگاه خودرو ساندور با بلوک‌های نیوجرسی و یک خودروی جرثقیل در اتوبان تهران - قم ۲ نفر کشته و ۳ نفرمصدوم شدند.

تصادف مرگبار خودرو ساندرو در اتوبان تهران - قم

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران - قم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۲ امروز حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران - قم، مقابل تیر شماره ۲۹۲ (حدوا ۱۸ کیلومتر بعد از عوارضی) به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۵۰ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی رنو ساندرو به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی با بلوک‌های نیوجرسی وسط بزرگراه و سپس به شدت با قسمت عقب یک دستگاه جرثقیل که در لاین سرعت متوقف شده و کارگران مشغول کار‌های عمرانی بودند، برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: دو نفر سرنشین خودروی ساندرو (یک آقا و خانم حدودا ۳۰ ساله) داخل خودرو حضور داشتند که پس از حضور عوامل اورژانس و معاینات اولیه مشخص شد هر دو جان خود را از دست داده‌اند. همچنین براثر این حادثه ۳ کارگر که بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن داشتند و با جرثقیل کار می‌کردند دچار مصدومیت شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: دو نفر ازکارگران به علت شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شده و یکی از آ. ها سرپایی درمان شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: در نهایت خودرو‌ها به محل امن منتقل، معبر بازگشایی شد، محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده و عملیات در ساعت ۱۵:۵۴ به پایان رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها