ترافیک عادی و روان در محورهای مازندران

کد خبر: 824808

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک عادی و روان در محورهای مازندران، گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم بالای ترافیک در روزهای پایانی هفته جاری، توصیه ما به رانندگان این است زمان برگشت از سفرها را به این روزها موکول نکنند.

ترافیک عادی و روان در محورهای مازندران
خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک عادی و روان در محورهای مازندران، گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم بالای ترافیک در روزهای پایانی هفته جاری، توصیه ما به رانندگان این است زمان برگشت از سفرها را به این روزها موکول نکنند.
علی‌رضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودرو‌ها تمام محور‌های مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم. وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است روز‌های پنج‌شنبه و جمعه شاهد ترافیک سنگینی در محور‌های مازندران باشیم به همین دلیل توصیه ما به رانندگان این است زمان برگشت از سفر‌ها را به روز‌های پایانی موکول نکنند. رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد:تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه ۱۵، چهارشنبه ۱۶ و پنج‌شنبه ۱۷ و از ساعت ۶ روز جمعه ۱۸ تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خرداد ماه از محور هراز ممنوع است. این مسؤول با اعلام اینکه روز جمعه محدودیت یک‌طرفه محور‌های هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا ۲۲ روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و همچنین از ساعت هشت روز جمعه ۱۸ تا ساعت هشت روز شنبه ۱۹ خرداد ماه ممنوع است. قدمی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز از مواردی است که رانندگان همواره باید به آن توجه داشته باشند تا شاهد مشکلی نباشیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها