جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد +تصاویر

کد خبر: 789819

عملیات جستجوی اجساد آغاز شد عملیات جست و جوی اجساد با مساعد شدن هوا در پانزدهمین روز از سانحه هوایی تهران _یاسوج آغاز شد.

جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد +تصاویر
باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز هوای ارتفاعات دنا بسیار مساعد است و عملیات صعود به این ارتفاعات برای جست و جوی اجساد انجام می‌گیرد.
وفایی مقدم با بیان اینکه پنجمین محموله از اجساد و بقایای جان باختگان دیروز تحویل پزشکی قانونی استان شد گفت: چندین تیم از کوهنوردان حرفه‌ای هلال احمر و تکاواران ارتش دراین عملیات حضور دارند.
وی یادآور شد: تاکنون ۵ محموله از بقایای اجساد جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج از طریق بالگرد به سی سخت منتقل شد. کشف بخش‌های دیگری از پیکر‌های جانباختگان هواپیمای یاسوج فرمانده تیپ ۶۵ تکاوران ارتش گفت: هم اکنون امدادگران موفق به یافتن پیکر‌های جدیدی از جانباختگان هواپیمای یاسوج شده‌اند و در تلاش برای انتقال این پیکر‌ها به پایین ارتفاعات دنا هستیم.
تحویل ۵۱ بافت انسانی مجزا به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۵۱ بافت انسانی مجزا به پزشکی قانونی استان تحویل داده شده که مشخصات هویتی این بقایا متعاقبا اعلام خواهد شد.
جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج از ارتفاعات دنا به پایین منتقل شد
فرماندار دنا گفت:جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج از ارتفاعات دنا به پایین منتقل شد و هم اکنون در محل فرمانداری دنا می‌باشد.
جعبه سیاه هواپیمای‌ای تی آر ۷۲ دقایقی از ارتفاعات دنا به پایین منتقل شد
جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد
جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد
جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد
جعبه سیاه هواپیمای‌ای تی آر ۷۲ دقایقی پیش از ارتفاعات دنا به پایین منتقل شدو به مراجع قضایی شهرستان سی سخت تحویل داده شد. استقرار گروه‌های امداد و نجات در ارتفاعات دنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیشب گروه‌های امداد و نجات در ارتفاعات دنا مستقربودند و صبح امروز کار را شروع کردند.
جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها