انتقام متحجرین و حسودان از شیخ جهادیون

کد خبر: 763561

در دو روز گذشته متاسفانه در پی انتشار عکسی از رفیق و دوست عزیزم غلامرضا قاسمیان مطالبی از سوی کاربران فضای مجازی در تایید و رد این اقدام ایشان به انحا مختلف نوشته و بیان شد و لازم دانستم که مکتوبی در باب ایشان مرقوم نمایم.

انتقام متحجرین و حسودان از شیخ جهادیون

سرویس اجتماعی فردا؛ مهدی مسکنی*: در دو روز گذشته متاسفانه در پی انتشار عکسی از رفیق و دوست عزیزم غلامرضا قاسمیان مطالبی از سوی کاربران فضای مجازی در تایید و رد این اقدام ایشان به انحا مختلف نوشته و بیان شد و لازم دانستم که مکتوبی در باب ایشان مرقوم نمایم.

فیلم: شب یلدای زلزله زدگان سر پل ذهاب در کنار روحانی خوش صدا اینجا ببینید

اربعین کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه که مصادف با شب یلدا بود، پیرو دعوت یکی از گروه های جهادی، ایشان در مراسمی در سرپل ذهاب حضور یافتند اما بنده به دلیل مشغله کاری امکان حضور در مراسم را نداشتم. وقتی برای همراهی حاج آقا برای رفتن به روستا بازگشتم، در مسیر بازگشت متوجه ناراحتی ایشان از برخورد بد مجری شدم. اتفاقی که در جلسه افتاده بود را برایم بازگو کرد و ظاهرا خیلی متاثر شده بود. مجری بدون هماهنگی شعری بسیار ناراحت کننده در مجلس خوانده که موجبات ناله و شیون عزاداران گشته بود. در ادامه حاج آقا فقط برای رضای دل هموطنانی که عزیزی را در زلزله از دست داده بودند دقایقی به سخنرانی، آواز و شوخی پرداخته بود تا شاید مرهمی هر چند کم بر زخم آسیب دیدگان باشد. مرهمی که به گفته حضار، شادابی و نشاط رو به جمع هموطنان مهمان کرد و جامه عزا را بربست.

اما سوال من از برخی منتقدین این اقدام حاج آقا این است که:

به راستی شما که حنجره هایتان را برای یک عکس تنبور و نی که با صوتی داودی به استماع مردم رسید پاره کردید و فریاد وا اسلاما سر دادید، در آن سوز شب های زمستان که ایشان به تنهایی به دنبال معتادان متجاهر و کارتن خواب های تهران بود چه می کردید؟

در آن روزها که مردم دم از فقر، بیکاری و اعتیاد می زدند و شما در اوج انقلابی گری خود به دنبال مسئولیت نهادها و سازمان ها می گشتید، کجا بودید که این مرد را همراهی کنید؟

به نظر می آید لازم است اکنون که مجالی برای انتقام متحجرین و حسودان به ایشان فراهم شده است یادآور شوم که گویند: "خداوند در دو جا به بندگانش می خندد، یکی زمانی که همه دست به دست هم می‌دهند تا یکی را ذلیل کنند و خدا نمی‌خواهد و زمانی که همه دست به دست هم می‌دهند کسی را عزیز کنند و خدا نمی‌خواهد."

غلامرضای عزیز، ای شیخ جهادی­ها به صداقت و پاکی کلام و رفتار تو ایمان داریم و دیدیم که تو چگونه در شب چله زلزله کرمانشاه که مصادف بود با اربعین کشته شدگان آن حادثه، به دنبال در آوردن رخت عزا از تن بازماندگان بودی و می دانیم که این کوته نظران کج اندیش هیچ اثری در انگیزه تو ندارند و بدان که ما جهادیون در خدمت به مردم و مستضعفین به دنبال تو هستیم.

تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی

*دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها