چگونه روزی پربرکت داشته باشیم؟!

کد خبر: 754683

برخی حقوق کمی دریافت می کنند اما برکت همان پول خیلی زیاد است. برعکس هستند کسانی که حقوق بسیار بالایی دریافت می کنند اما چرخ زندگی شان به سختی می چرخد. همه ما راجع به برکت روزی شنیده ایم و بسیاری از ما آن را در زندگی حس کرده ایم.

چگونه روزی پربرکت داشته باشیم؟!

سرویس اجتماعی فردا: برخی حقوق کمی دریافت می کنند اما برکت همان پول خیلی زیاد است. برعکس هستند کسانی که حقوق بسیار بالایی دریافت می کنند اما چرخ زندگی شان به سختی می چرخد. همه ما راجع به برکت روزی شنیده ایم و بسیاری از ما آن را در زندگی حس کرده ایم.

اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.

رسول اکرم (ص) می‌فرمایند: «اَلصَّلاةُ مِن شَرائِعِ الدّینِ وَ فی‌ها مَرضاةُ الرَّبِّ عَزَّوَجَلَّ وَ هِىَ مِنهاجُ الاَْنبیاءِ وَ لِلمُصَلّى حُبُّ المَلائِکَةِ وَ هُدىً و ایمانٌ وَ نورُ المَعرفَةِ وَ بَرَکَةٌ فِى الرِّزقِ نماز، از آیین‌هاى دین است و رضاى پروردگار، در آن است؛ و آن راه پیامبران است. براى نمازگزار، محبت فرشتگان، هدایت، ایمان، نور معرفت و برکت در روزى است.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها