فوت کودک ۵ ساله که توسط سگ دریده شده بود

کد خبر: 717701

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کودک پنج ساله خراسان شمالی که چند ماه پیش شکمش توسط سگ دریده شده بود، شب گذشته در یکی از بیمارستان های شیراز درگذشت.

فوت کودک ۵ ساله که توسط سگ دریده شده بود
خبرگزاری ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کودک پنج ساله خراسان شمالی که چند ماه پیش شکمش توسط سگ دریده شده بود، شب گذشته در یکی از بیمارستان های شیراز درگذشت. دکتر علی حق‌بین افزود: متاسفانه شکم این کودک چند ماه قبل توسط یک سگ دریده شد که روده کوچکش از بین رفته بود.
فوت کودک ۵ ساله که توسط سگ دریده شده بود
وی با تاکید بر این‌که روده کوچک در جذب مواد غذایی تاثیرگذار است، اظهار کرد: بر اثر این حادثه روده کوچک این کودک کوتاه شده بود و باید مراقبت‌های ویژه از آن می‌شد. حق بین با اشاره به اینکه با اعزام این بیمار به بیمارستان شیراز توسط خانواده این بیمار موافق نبودیم، تصریح کرد: خدماتی که در بیمارستان شیراز به این بیمار ارائه می شد با بیمارستان مشهد که به این کودک ارائه خدمت می کرد، هیچ تفاوتی نداشت و به همین دلیل با اعزام بیمار موافق نبودیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا با پیوند روده کوچک مشکل این بیمار حل نمی‌شد؟ اظهار کرد: این امر امکان پذیر نبود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها