قتل مرد دلار فروش به سبک فیلم‌های سینمایی

کد خبر: 651054

مرد دلار فروش که 10 روزقبل و در جریان سرقتی مسلحانه، با شلیک 5 گلوله هدف قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود، صبح چهارشنبه تسلیم مرگ شد.

روزنامه ایران: مرد دلار فروش که 10 روزقبل و در جریان سرقتی مسلحانه، با شلیک 5 گلوله هدف قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود، صبح چهارشنبه تسلیم مرگ شد. عامل جنایت درحالی که دو اسلحه داشت، طعمه‌اش را تحت عنوان مأمور، سوار بر خودرو کرد و بعد هم با شلیک چند تیراورا ازپا درآورد.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ظهر 6 فروردین امسال، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی هنگام گشت در حوالی خیابان خارک، باخودروی پرایدی روبه‌رو شدند که پس از برخورد شدید با چند خودرو، متوقف شده بود. مأموران زمانی که خود را به خودروی پراید رساندند ناگهان با مرد جوانی پشت فرمان روبه‌رو شدند که کلتی دردست داشت. راننده خشن اسلحه را به سمت سرنشین خودرو گرفته بود که با پیکری خونین روی صندلی افتاده بود.
مأموران همان موقع با راننده مسلح وارد مذاکره شده و سعی کردند او را قانع کنند تا اسلحه‌اش را تحویل دهد و اجازه دهد مرد زخمی به بیمارستان انتقال یابد. سرانجام صحبت‌های مأموران نتیجه بخشید و مرد مسلح اسلحه‌ای را که در دست داشت، تحویل یکی از مأموران داد و مأمور دیگر موفق شد تا سرنشین زخمی را از خودروی پراید بیرون بیاورد.
فرار مرد مسلح
درحالی که به نظر می‌رسید مرد خشن قصد تسلیم شدن دارد، ولی ناگهان اویک تیغ موکت بری از جیبش بیرون کشید وآن را زیرگردنش گذاشت. مرد جوان فریاد زنان مأموران را تهدید می‌کرد که خودش را می‌کشد. بعد هم درحرکتی رعد‌آسا اسلحه‌ای را که کف خودرواش مخفی کرده بود برداشت وآن‌را به سوی مأموران گرفت. حالا مرد جوان تهدید می‌کرد که اگر مأموران سوئیچ خودروشان را در اختیار‌ش قرار ندهند، به سمت جمعیتی که با صدای شلیک گلوله و تصادف مهیب، خود را به خیابان رسانده بودند؛ تیراندازی خواهد کرد.چاره‌ای نبود، جز اینکه مأموران راهنمایی و رانندگی به خواسته مرد مسلح عمل کنند و سوئیچ خودروشان را در اختیار او قرار دهند. بدین‌ترتیب مرد ناشناس پس از گرفتن سوئیچ خودروی پلیس، با پای پیاده ازصحنه گریخت.
خودروی سرقتی مرد فراری
همزمان با فرار مرد جوان؛ مأموران کلانتری 129 جامی که در جریان ماجرا قرار گرفته بودند خود را به محل حادثه رسانده و طرح مهار آغاز شد. اما متهم مسلح، از محل متواری شده بود.سپس موضوع به بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت و کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اعلام شد و تحقیقات تخصصی دراین باره با شنیدن اظهارات شاهدان کلید خورد.در ادامه نیز شماره پلاک پراید بررسی شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، مشخص شد که خودرو سرقتی است.
مرگ در بیمارستان
مرد مجروح که با شلیک چند گلوله مجروح شده بود به بیمارستان امام(ره) منتقل و تلاش تیم درمانی برای درمانش‌ آغاز شد. ازسوی دیگر باتوجه به وخامت حال مرد 53 ساله، کارآگاهان با حضور در بیمارستان از او تحقیق کردند.او گفت: «دلار فروش چهارراه استانبول هستم. صبح روز حادثه بالاتر از خیابان منوچهری ایستاده بودم که مرد پراید سواری به سراغم آمد. او خودش را مأمور پلیس معرفی کرد و گفت برای تحقیق در رابطه با دلارهای سرقتی آمده است.بعد هم از من خواست برای تحقیق سوار شوم. از آنجا که تصور می‌کردم مأمور پلیس است سوار خودرواش شدم و اوهم به راه افتاد. در مسیر به من گفت 30 هزار دلار یکی از دوستانش به سرقت رفته واصرار داشت که سرقت کار من است. به او گفتم اشتباه می‌کنید. اما او کلت کمری‌اش را بیرون آورد و از من خواست دلارهایم را به او بدهم. باورش نمی‌شد که آن موقع صبح هنوز خریدی نداشته‌ام به همین خاطر باهم درگیر شدیم و او دو تیر به کف دستم شلیک کرد. اما همان موقع اسلحه از دستش افتاد کف ماشین. ولی این پایان ماجرا نبود چرا که او اسلحه دیگری را بیرون آورد و به طرفم گرفت و بازهم شلیک کرد سه تیر به شکم، کتف و سینه‌ام اصابت کرد. در جریان درگیری اوکنترل ماشین را از دست داده و مدام با خودروهایی که کنار خیابان پارک بودند برخورد می‌کرد. با اینکه خون زیادی از من رفته بود اما با پا به فرمان لگدی زدم که ماشین با خودروی پرایدی که کنار خیابان بود برخورد کرد و متوقف شدیم.»

درحالی که درمان‌های تخصصی برای نجات مرد دلار فروش ادامه داشت، اما بازپرس پرونده با خبرشد او بامداد 16 فروردین تسلیم مرگ شده است. به دنبال مرگ مرد دلار فروش، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.درحال حاضرنیز تحقیقات ویژه جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها