ضرورت حرکت‎های عظیم جهادی در جهت محرومیت زدایی

کد خبر: 640505

اطلاعیه ی برگزاری کنفرانس خبری حرکت عظیم جهادی 9 هزار نفری خوزستان، در تاریخ 18 اسفندماه رأس ساعت 14 با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان در سالن کنفرانس قرارگاه جهادی امام رضا(علیه السلام)

خدمت آنلاین: ضربه بر پیکره سرسبز نخل های سرفراز خوزستان با بستن آب و روان کردن گرد و بیابان بر شهیدستان ایران، زخم عمیق این روزهای خوزستان است. با مهار منشأ خارجی ریزگردها، وضعیت آلودگی هوای خوزستان استانی شده و با قطع بودجه بیابان زدایی، وضعیت اسفباری برای این استان پهناور کشور رقم زده شده است. اردوی بزرگ جهادی 9 هزاری نفری خوزستان در ایام نوروز1396، باظرفیت نیروهای خودجوش مردمی درجهت محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور تدارک دیده شده؛ امسال نیز صدها نفر از جوانان مجاهد به دعوت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) از شهرهای شیراز، گیلان، کرج، قم، بجنورد، گرگان، تهران و ... به کمک اهالی خوزستان می آیند.
در پی بیانات رهبرمعظم انقلاب نسبت به لزوم رسیدگی به اوضاع مردم شریف خوزستان بخاطر بحران های زیست محیطی و تأکید ایشان بر اینکه «آنچه که در خوزستان در این چند روز برای مردم پیش آمد واقعا دل انسان را می خراشد؛ رسیدگی به این ها وظیفه ماست»، 9 هزار جهادگر از شهرهای مختلف کشور، این امر را لبیک گفتند.
این طرح بزرگ جهادی از تاریخ 25 اسفند95 الی 15 فروردین96 در قالب سه بخش «جهاد پزشکی»، «جهاد عمرانی» و «جهاد فرهنگی» در اقصاء نقاط محروم استان خوزستان برگزار می شود. قرارگاه جهادی امام رضا(ع) توفیق تدارک و سازماندهی این طرح بزرگ جهادی را دارد.
کنفرانس خبری این حرکت عظیم جهادی جهت ارائه جزئیات برگزاری و ماهیت آن در تاریخ 18 اسفندماه رأس ساعت 14 با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان در سالن کنفرانس قرارگاه جهادی امام رضا(علیه السلام) برگزار می گردد.
از کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه دعوت می شود در این نشست خبری حضور به هم رسانند. نشانی: خیابان انقلاب اسلامی، بعد از میدان امام حسین(علیه السلام)، نرسیده به پل چوبی، نبش خیابان نامجو (گرگان )، مجتمع فرهنگی امام رضا(علیه السلام)
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها