امروز هشت پیکر شهید آتش‌نشان پیدا شد/ زمان تشییع شهدای آتش‌نشان به تعویق افتاد/ بازگشایی خیابان جمهوری از صبح روز شنبه +عکس و فیلم

کد خبر: 620319

با توجه به درجه حرارت بسیار بالای زیر آوار تعداد روزهای عملیاتی آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو به عدد هفت رسید اما عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

امروز هشت پیکر شهید آتش‌نشان پیدا شد/ زمان تشییع شهدای آتش‌نشان به تعویق افتاد/ بازگشایی خیابان جمهوری از صبح روز شنبه +عکس و فیلم
سرویس اجتماعی فردا: در حالی آوار برداری از محل حادثه پلاسکو به روز هفتم رسیده است که تهران برای بدرقه شهدای آتش نشان آماده می‌شود.
تا به این لحظه عملیات آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو که به روز هفتم رسیده است، حدود ۸۰ درصد از آوار ساختمان برداشته و به بیرون منتقل شده است و به نظر می‌رسد اگر مراحل آواربرداری با همین سرعت ادامه داشته باشد این فرآیند تا پایان هفته به اتمام برسد. کامیون‌های حامل نخاله با سرعت بیشتری از محل کارگاهی خارج شده و آوار پلاسکو را در حالی که بخار زیادی از آن به هوا بلند می‌شود به قطعه‌زمینی در محدوده شوش منتقل می‌کنند تا بار دیگر عملیات جست‌وجو و برای چندمین بار در این منطقه انجام شود.
هشتمین پیکر شهید آتش نشان پیدا شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۹
ملکی گفت: تعداد شهدای امروز به ۸ تن رسید.
وی افزود: از ابتدای حادثه تاکنون ۱۰ شهید از زیر آوار بیرون کشیده شده که با آتش‌نشان‌جان‌باخته در بیمارستان، درمجموع شمار شهدای آتش‌نشان به ۱۱ تن رسید.
در حال حاضر پیکر ۵ شهید دیگر در زیر آوار است.
هویت 6 نفر از جان باختگان پلاسکو مشخص شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۸
هویت 6 نفر از جان باختگان پلاسکو از طریق بررسی تخصصی مشخص شد:
1- جواد حسینقلی زاده 2- حیدر پهلوانی 3- علی امینی 4- فریدون علی تبار 5- محمود محسنی 6- بهنام میرزاخانی
پیکر مطهر یک شهید آتش نشان دیگر نیز کشف شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۳
امروز پیکر 7 شهید آتش نشان و تا این لحظه پیکر 9 شهید آتش نشان از زیر آوار کشف شده است. با توجه به شهادت بهنام میرزاخانی دربیمارستان در پی حادثه ساختمان پلاسکو، هم اکنون پیکر مطهر ن10 شهید آتش نشان کشف شده و پیکر شش شهید نیز زیر آوار باقی مانده است.
خداحافظ رفیق...
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۷
وداع با پیکر شهید آتش نشان که دقایقی قبل از زیر آوار پلاسکو کشف شد
پیکر شهدای آتش نشان
لحظه پیداکردن و مشایعت پیکر یک شهید آتش نشان
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۰
تفحص شهدای آتش نشار آوارهای پلاسکو ادامه دارد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۹
تشییع شهدای آتش‌نشان به تعویق افتاد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۳
شهرياری، معاون دادستان تهران گفت: خانواده جانباختگان نمونه DNA داده‌اند.
وی افزود: تا كنون پیکر 8 آتش‌نشان و 4 شهروند عادی كشف شده‌ است.
پیکر یکی دیگر از شهدای آتش نشان از زیر آوار بیرون کشیده شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۸
شمار شهدای آتش نشان به 9 تن رسیده است. امروز شش پیکر از زیر آوار پلاسکو بیرون کشیده شد.
پیکر مطهر هفتمین شهید آتش نشان در حال خروج است
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۱
با توجه به شهادت بهنام میرزاخانی دربیمارستان در پی حادثه ساختمان پلاسکو، هم اکنون پیکر مطهر هشت شهید آتش نشان کشف شده و پیکر هشت شهید باقی مانده است.
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۰
سیدجلال ملکی با اعلام آخرین وضعیت تفحص و جست‌وجو در منطقه پلاسکو گفت: در ادامه عملیات جست‌وجو در ضلع شمال غربی قبلا پیکر دو نفر را کشف کرده بودیم و لحظاتی قبل پیکر سه تن دیگر نیز پیدا شد.
دومین شهید آتش نشانی که امروز از زیر آوار بیرون کشیده شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۲
شهید آتش‌نشان حامد هوایی دومین شهیدی است که ظهر امروز از زیرآوار پلاسکو بیرون کشیده شد.
حامد هوایی
هویت شهید دوم که صبح امروز پیدا شد، شناسایی شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۷
هویت شهید دوم که صبح امروز پیدا شد، شناسایی شد. پیکر شهید حسین سلطانی آتش نشان ایستگاه 113 بود.
شهید حسین سلطانی
پیدا شدن پیکر پنجمین شهید آتش نشان از زیر آوار
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۱
تشییع شهدا در روز پنجشنبه منتفی است
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۹
عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بدلیل کشف دو پیکر دیگر از شهدای آتش‌نشان و احتمال پیدا شدن پیکرهای بیشتر زمان تشییع شهدا از فردا به روز های بعد موکول شد. وی افزود: با توجه به موافقت خانواده‌های شهدای آتش‌نشان، که درخواست داشتند مراسم چند روزی به تاخیر بیفتد، تا بتوانیم مراسم شهدای آتش‌نشان، طبق آمار ( ۱۶ آتش نشان آمار)را برگزار کنیم تصمیم بر این شد دو تا سه روز تشییع را به تعویق بیاندازیم تا بتوانیم به صورت جمعی پیکر شهدای عزیز را تشییع کنیم.
تعداد پیکرهای شهدای آتش نشان به ۵ تن رسید
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۵
سید جلال ملکی گفت : دقایقی پیش چهارمین پیکر پاک شهدای آتش نشان از زیر آوار ساختمان پلاسکوخارج شد. وی افزود: پیش از این پیکر پاک دو شهید آتش نشان از ضلع جنوبی ساختمان پلاسکو خارج شده بود.
پیکر سومین آتش نشان شهید از زیرآوار کشف شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۸
پیکر سومین آتش نشان شهید از زیرآوار در ضلع شمال غربی ساختمان پلاسکو کشف شد. با توجه به شهادت بهنام میرزاخانی دربیمارستان در پی حادثه ساختمان پلاسکو، وی چهارمین شهید این حادثه تلخ به حساب می آید که به عوامل مربوطه تحویل داده شد.
شهید
دعوت برای حضور در مراسم تشییع پیکیر شهدای آتش نشان
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۰
سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو از صبح فردا و از مقابل دانشگاه تهران، گفت: از مردم درخواست می‌کنم که همانند روزهای گذشته که لطف خود را به نیروهای آتش‌نشانی نشان دادند، با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شهدا از ایثار و رشادت آنها قدردانی کنند.
حضور سفیر سوریه در تهران در محل حادثه پلاسکو
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۷
پلاسکو
دو لنگه کفش پاره و یک لباس خونی پیدا شد
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۰
مسجد جامعی گفت: حدود نهصد کامیون نخاله به محل دپوی آوارهای ساختمان پلاسکو منتقل شده و سگ های جسدیاب مشغول به کار هستند. تا عصر دیروز دو لنگه کفش پاره و یک لباس خونی پیدا شده است.
نخاله های پلاسکو
نخاله های پلاسکو در محدوده هرندی
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۱
نخاله‌های پلاسکو در محدوده هرندی در حالی دپو شده است که منطقه با 10 دوربین نظارتی کنترل می‌شود.
بازگشایی خیابان جمهوری از صبح روز شنبه
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۰
سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو از بازگشایی خیابان جمهوری از صبح روز شنبه خبر داد.
وی همچنین از انتقال حدود 15 هزار تن انواع آهن‌آلات و آوار از محل ساختمان پلاسکو خبر داد و افزود: امیدواریم آواربرداری حادثه پلاسکو تا صبح فردا به اتمام برسد.
استتار محدوده پلاسکو با نیوجرسی و فنس
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۷:۳۳
اقبال شاکری با بیان اینکه با توجه به برداشته شدن حجم عظیمی از آوار قرار است محدوده پلاسکو، نیوجرسی و فنس پوشانده شود، گفت: بامداد امروز با ابوالفضل قناعتی، مرتضی طلایی، اعضای هیات رییسه و مهدی چمران رییس شورای شهر تهران بازدیدی از روند آواربرداری داشتیم که در این بازدید، پیشنهاد شد زمین ساختمان پلاسکو با بنیاد مستضعفان تهاتر شود تا شهرداری بتواند ایستگاهی به نام شهدای آتش‌نشان در این محل بسازد. رییس کمیته عمران شورای شهر تهران افزود: همچنین پیشنهاداتی مبنی بر تغییر نام چهارراه استانبول به نام شهدای آتش‌نشان مطرح شده است که قطعا این موضوع در کمیته‌های مربوطه شورای شهر بررسی می‌شود.
بیش از 75 گاوصندوق پیدا شده است
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۰:۳۳
تاکنون بیش از ۷۵ گاوصندوق از سوی آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شده که به گفته جانشین رئیس پلیس پایتخت در گنجینه پلیس آگاهی نگهداری شده و تاکنون نسبت به تحویل گاوصندوق به حدود پنج نفر به مالکان اقدام شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها