نجات مردی که قصد خودسوزی داشت

کد خبر: 609533

با تلاش بازپرس جنایی پایتخت و مأموران کلانتری سیدخندان، مرد میانسالی که تصمیم داشت خودش را آتش بزند، از مرگ نجات یافت.

روزنامه ایران: با تلاش بازپرس جنایی پایتخت و مأموران کلانتری سیدخندان، مرد میانسالی که تصمیم داشت خودش را آتش بزند، از مرگ نجات یافت.
ساعت 22:08 دقیقه جمعه 10 دی، مأموران کلانتری 120 در تماسی با بازپرس جنایی پایتخت اعلام کردند، مرد میانسالی قصد دارد خودش را آتش بزند.طبق اظهارات مأموران کلانتری مرد میانسالی درحالی که ظرف بنزینی در دست داشت، مقابل خانه‌اش ایستاده بود و با ریختن مقداری بنزین مقابل پیاده رو، آن را به آتش کشیده و تهدید کرده بود اگر به خواسته‌اش عمل نشود خودش را آتش خواهد زد.
مرد میان سالی خواسته بود با مقام‌های بالای نظامی یا دادستانی صحبت کند و درصورتی که آنها به خواسته‌اش عمل نکنند خودش را آتش خواهد زد. مأموران کلانتری نیز به ناچار موضوع را به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده بودند.بدین ترتیب با درخواست بازپرس و با اصرار مأموران، سرانجام مرد میانسال، تلفنی با بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران صحبت کرد.
مرد میانسال به بازپرس جنایی گفت: «یک سال و نیم قبل که زندان بودم فردی ضربه‌ای به سرم کوبید که جمجمه‌ام شکست. بعد ازآن شکایت کردم و خواهان رسیدگی به ماجرا شدم اما با گذشت یک سال و نیم، هنوز به پرونده‌ام رسیدگی نشده است و... » مرد میانسال در حال گفت‌و‌گوی تلفنی با بازپرس جنایی بود که همان موقع یکی از مأموران کلانتری از فرصت استفاده کرد و ظرف بنزین را از دسترس او خارج کرد. بدین ترتیب با اقدام بموقع پلیس و بازپرس جنایی، مرد جوان از مرگ نجات یافت.سپس بازپرس مدیرروستا، دستور بازداشت مرد میانسال را به خاطر اخلال در نظم عمومی صادر کرد. پرونده نیز برای تحقیقات بیشتر به دادسرای محل ارجاع شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها