در تهران فقط هزینه ها را بر دوش شهرداری می اندازند

کد خبر: 604667

معاون نظارت شورای شهر تهران با تقدیر از ورود رئیس پلیس جدید به شورای شهر تهران گفت: بارها در جلسات با سردار حسینی رییس پلیس اسبق راهور تهران بر سر اصول به مشکل خوردیم و نتایج مطلوبی حاصل نشد.

شهرنوشت: عباس جدیدی در روند بررسی چرایی بروز ترافیک در شهر تهران تصریح کرد: صرفا بیان مشکلات دوایی برای درد شهروندان نیست و جز تکرار دستاوردی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید بگویند که انصافا چه کار برای شهر تهران کرده اند، ادامه داد: در رابطه با اقتدار پلیس باید بگویم که در تمام کلانشهرهای دنیا پلیس زیر نظر شهرداری مدیریت می شود تا مدیریت واحد شهری حاصل شود. اما در ابر شهری مثل تهران اینگونه نیست و فقط موضوعات سربار و هزینه ای به دوش شهرداری می افتد.
معاون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وقتی نگاهی به پرداخت بودجه ها از سمت شورا و شهرداری به پلیس راهور می اندازیم می بنیم که حمایت ها انجام شده است، بیان کرد: اگر نگاه ها ریالی و دلاری باشد راه به جایی نمی بریم. سونامی سرطان دامن شهر تهران را گرفته و ما داریم خودمان را قایم می کنیم. در حالی که این بختک به روی شهروندان افتاده و آزارشان می دهد.
وی عدم اجرای قوانین موجود را از دلایل معضل ترافیک دانست و گفت: به موجب آئین نامه راهنمایی و رانندگی مصوب سال ها قبل راندن کلیه خودروها بدون معاینه فنی ممنوع است. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز مسئول جلوگیری از تردد این خودروها است. سوال این است چرا تردد خودروها بدون معاینه فنی ادامه دارد؟ چرا موتورهای بدون بیمه نامه منع از تردد نمی شوند؟ چرا تکالیف پلیس مشخص نیست.
جدیدی با یادآوری اینکه پلیس باید با حداکثر توان وارد مرحله اجرای قوانین شود، متذکر شد: حذف خودروهای فرسوده نیز از وظایف سایر دستگاه های حکومتی است، اما وظایف دیگر سازمان ها را نفی نمی کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها