پلیس در تعقیب سارق جنایتکار

کد خبر: 552392

بعدازظهر دهم اسفند سال گذشته به‌کلانتری 161 تهران خبر رسید جسد مردی سالخورده درخیابان ابوذر روی زمین افتاده است. دقایقی بعد مأموران به محل حادثه رفتند شاهدان ماجرا به آنها گفتند: این مرد در جریان درگیری با راننده یک خودروی پراید به قتل رسیده و راننده هم فرار کرده است.

روزنامه ایران: بعدازظهر دهم اسفند سال گذشته به‌کلانتری 161 تهران خبر رسید جسد مردی سالخورده درخیابان ابوذر روی زمین افتاده است. دقایقی بعد مأموران به محل حادثه رفتند شاهدان ماجرا به آنها گفتند: این مرد در جریان درگیری با راننده یک خودروی پراید به قتل رسیده و راننده هم فرار کرده است.
تحقیقات کارآگاهان نشان‌داد مرد 76 ساله متوجه شده، سارق پس از دزدیدن یک دستگاه «فرز» سنگ‌بر از ساختمانی در حال ساخت سوار برخودرو شده تا فرار کند. او هم جلو دویده و با دست‌هایش به پنجره خودرو آویزان شد، تا از فرارش جلوگیری کند اما سارق جوان به فرار ادامه داده و در حالی که مرد سالخورده بر زمین کشیده می‌شده با حرکت مارپیچ وی را به خودروهای پارک شده کوبیده و سرانجام از صحنه حادثه گریخته است. از آنجا که شاهدان حادثه موفق به یادداشت شماره پلاک خودرو شده بودند هویت صاحب اصلی پراید شناسایی شد. اما صاحب خودرو مدعی شد که دو روز قبل از جنایت‌خودرو ازمقابل خانه‌اش به سرقت رفته است. در ادامه رسیدگی به حادثه با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته در محل وقوع سرقت خودرو و همچنین بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست آمده از شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی فردی در حدود 40 ساله با شلوار جین آبی و لباس مشکی شدند که به‌دنبال سرقت از ساختمان نیمه کاره پیرمرد را به قتل رسانده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها